Har en 09:a med 1400 på mätaren, är en RSVR med Factory utrustning och org acra system. Pengen är nog lite låg dock
Det måste väll gå att förklara om man ringer på en annons
RSV mille -98 vägrar att starta..... Köpte en mille i helgen som gick som ett skott vid provkörning, inga problem alls. Tog hem den på släp 60 mil. Sedan i söndags startade den inte, mörker. Bränslepumpen primar, men EFI symbolen visas i panelen. Var ska jag börja? Tips mottages tacksamt. Mvh
Snabbt svar, tack. Batteriet ja, det verkar friskt och tar emot laddning som det ska. Hojen har ju funkat med det batteriet innan, och det drar runt startmotorn. Har också försökt kablat igång med annat batteri, utan framgång. Vad jag har svårt att fatta i detta är att den funkade bra vid provkörning, och sedan inte startar dagen efter utan att jag rört den. Man, det kanske är värt att prova med nytt batteri / Daniel
Är det inte lite spännande att begagnade aprilia annonseras ut till hyggligt höga summor? Har nåt hänt?? Gamla Tuonos verkar inte gå ner i pris längre, snarare tvärtom. Köpte en -07 för 8 år sedan, privat. Då till ett för tiden rimligt pris om 60kkr vilket var omkring halva nypriset. Motsvarande hoj med pålägg på miltal ligger idag på 45kkr. Tiden har ju i princip stått still! 12år gammal hoj. Bra virke i twinnarna såklart men oj!
Är det inte lite spännande att begagnade aprilia annonseras ut till hyggligt höga summor? Har nåt hänt?? Gamla Tuonos verkar inte gå ner i pris längre, snarare tvärtom. Köpte en -07 för 8 år sedan, privat. Då till ett för tiden rimligt pris om 60kkr vilket var omkring halva nypriset. Motsvarande hoj med pålägg på miltal ligger idag på 45kkr. Tiden har ju i princip stått still! 12år gammal hoj. Bra virke i twinnarna såklart men oj!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|