Aprilia-tråden.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
RSV_R skrev:
Mmmm, men d stålarna ska även gå till annat!! Typ brudar , party o annat dyrt som kan köpas.... :öl :tuttar

va!!! jag har aldrig behövt beala för brudar!!!... det finns regler som säger att det är olagligt att köpa sex... :whip

gör inget dumt nu!!!!
 

Twin_Gränna

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Gränna
Hoj
Aprilia RSV Mille/Ducati 900SS/Husqvarna 360
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Hej du granna twin, välkommen till Aprilia träsket. På denna tråd kan du hitta mycket matnyttigt.

Betr dina anatomiska problem måste jag svara : QUE ???
Är det när du släpper gasen eller när du lägger ned hojen som det gör ont ??? Är det när du släpper gasen så antar jag det lättaste är att skita i att släppa den, håll stumt i alla lägen :tummenupp :rolleyes:

Är det när du lägger hojen så föreslår jag att du testar knäveckshänget, det ser fjantigt ut men det funkar.

Välkommen !
:crash :crash :crash
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Grattis till nya hojen! Jo, det där känner jag igen hehehe! Är nog mest ovana i början. Inte för att jag är någon slangfantom men höga power wheelies på ettan tenderar att bli hårda nedslag. R-modellen bör man inte slå ned så hårt med p.g.a Öhlinsgaffeln har känsliga packboxar.
Jag tycker Millen har en låg utväxling på ettan och med en 998cc V-twin så kan den resa sig väldigt snabbt...

Vilken årsmodell har du köpt?
 
Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Twin_Gränna skrev:
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!

vafan!! det ska väl göra ont i pungen när man leker (pipande röst AdDED) :rock är det en R eller?

så välkommen till klubben/sekten :hej

Markus
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Pröva o släpp ner den när du åker på 6:an,,,,
då kan pungen vara det minsta bekymret *smile*
den e ju snuskigt stabil så det klarar den såvida du inte har styret
ställt mot någon av styrstopparna,,,.

Välkommen i gänget,,,,,,,,,
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Twin_Gränna skrev:
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!

Välkommen!! Är själv ganska ny här.... Va kör du för mille?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top