Aprilia-tråden.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
RSV_R skrev:
Haha!!!! Nu e en Boråsare snart ett Leo system rikare!! :D Skickas av gixxer 1000 killen imorgon...... Jiiiihaaaa!!! :slicka

Min otur verkar ha vänt!

Tydligen hade den inte vänt..... Nu efter ett nytt banklån så strulade posten till d o skickade inte systemet.... som dom lovat men glömt.... Den andre killen hämtade ut det istället!!!! :kocko

Roligt detta, "lovar" :mad:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
haha!! den första är ju kul:D 00-14000mil.utagen 02/säljes pga flickvän:)

143 på bakhjulet med filter,chip och slipon ...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
RSV_R skrev:
Tydligen hade den inte vänt..... Nu efter ett nytt banklån så strulade posten till d o skickade inte systemet.... som dom lovat men glömt.... Den andre killen hämtade ut det istället!!!! :kocko

Roligt detta, "lovar" :mad:

Fy satingen va tRist!! :skrämd .. men va fan.. du har ju hela vintern på dig att fixa ett sånt.. :öl

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
twinner666 skrev:
Fy satingen va tRist!! :skrämd .. men va fan.. du har ju hela vintern på dig att fixa ett sånt.. :öl

Mmmm, men ville ha en sista tur me millen o ett riktigt syst innan drivisen dragit förbi...... Men d kan man ju titta i stjärnorna efter!!! Får nog leva vidare me d GRYMT fula Shark då..... :zpy

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
:cool:

tjenix alla torrdockor...

inte många som ville va med på en bira här inte... så då skrotar vi den planen och gör så att jag dricker all bärs själv! :rock

har en fundering...
visst skulle det va schnyggt med coolfiber på hele höjja?
har nämligen gjort en deal med f-bolaget nu.
får 150:- / h av dem för att snickra ihop hojjen själv...
den skall bara skadevärderas först sen sätter han in summa pengar på mitt konto sen köper jag allt som behövs själv...
tycker själv att det är den bästa lösningen då det numer inte finns nån jag litar på i tokholm gällande appe...
och sen har jag nu kikat på lite prices på delar... och insett att det blir marginell skillnad på att köpa coofiber från rsvr.NJET om man jämför med org. delar från appe... så om det nu löser sig som jag vill kommer min appe ha belly, sidor, och topp kåpor i coolfiber. Kan nog bli hyvens snyggve.
sen blire en helgjuten bakdel.
kom på att om man kapar undertrayen innan batteriet så kan man ju göra den delen till en lucka som man fäller ner. Då slipper man ta bort sadel och annat skit för att elmecka senare... =)
dock fortfarande på idé stadiet.

annars då?

när blir det lekkväll hos pappa lek då? (trigger)

en annan sak... nån som snabbt bara kan svara på vikken blandning det skall vara i kylaren?

tjosan sa :slicka

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Kaz: Hel carbon med lite röda stripes och stora Aprilia loggor på vore fräckt värre.

Köp projektorlysen och sätt i toppkåpan- skulle kunna bli grym !!

Lek kväll är det varje kväll förutom just i kväll då en polare lånat min MotoGP 2 skiva :rolleyes: för nedladdning :rodnar .

Corsa

Från nykläckt till kyckling
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R -02 Gul
Hej alla Aprilisti.

En klubb för Aprilia kommer att starta inom kort.

Det vi från klubben sida vill är att komma i kontakt med några Apriliaägare som är kunniga om Aprilia samt har lust att provköra klubbsidan.

Avsikten är att få feedback om förändringar och andra tips samt komma med information som kan vara nyttig för oss innan vi släpper loss sidan.

Är du intresserad att bidra till skapandet av Sveriges enda(?) Apriliaklubb så skicka ett mail till helene.peter@telia.com

Ciao
Peter
PS. Jag är slöhögen med färskt kk som var med på Vaxholm - Knutby köret i somras.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Har Kaz krashat???

:(

Fan, det har jag missat helt! Blev du mkt skadad? Hojen totalskrot, eller hur gick det??

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Corsa skrev:
Hej alla Aprilisti.

En klubb för Aprilia kommer att starta inom kort.

Det vi från klubben sida vill är att komma i kontakt med några Apriliaägare som är kunniga om Aprilia samt har lust att provköra klubbsidan.

Avsikten är att få feedback om förändringar och andra tips samt komma med information som kan vara nyttig för oss innan vi släpper loss sidan.

Är du intresserad att bidra till skapandet av Sveriges enda(?) Apriliaklubb så skicka ett mail till helene.peter@telia.com

Ciao
Peter
PS. Jag är slöhögen med färskt kk som var med på Vaxholm - Knutby köret i somras.

Mycket bra ide !!!
Fem stjärnor till Corsa :bow

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
KAz; får du behålla dom trasiga??

Corsa:ingen dum inte tanke:tummenupp??
finns väl några äldre herrar här i tråden som kan lite skit! :)
till ockmed en helt underbar ide..:)

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
twinner666 skrev:
KAz; får du behålla dom trasiga??

Corsa:ingen dum inte tanke:tummenupp??
finns väl några äldre herrar här i tråden som kan lite skit! :)
till ockmed en helt underbar ide..:)

Twinner, har inte du nån unge att snyta nu eller...jag förstår nog gliringarna....äldre herrar, öh å han ba, ja hajjar ju lingon, yoo vettu som han ba.

Seriöst när kommer dina arvsanlag ut ur badet ???

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
tja trigger!! beräknad dropdown 19 okt,,,så den kan komma närsomhelst:) måste fixa en bra digikamera tills dess..

närå du är inte gammal:tummenupp men du tOG åt dig:D

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
själv är jag så ung att jag inte vet hur det är att vara gammal..

EDIT: barnets namn,,(om det blir en pojke) jag har föreslagit nåt med *mille* och kanske (som det verkar) så kan det gå igenom. :fakta

förslag? flicka: tova?? :cool:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...