rsvr
rsvr
Ursäkta en nybörjare(när det gäller datorer) inte min mening att tränga mig in.bikerwoman skrev:Vad har jag uppmanat dig till att göra??
RSVR
Ursäkta en nybörjare(när det gäller datorer) inte min mening att tränga mig in.bikerwoman skrev:Vad har jag uppmanat dig till att göra??
rsvr skrev:Ursäkta en nybörjare(när det gäller datorer) inte min mening att tränga mig in.
RSVR
bikerwoman skrev:haha, så säger ni alltid ni män ...inte meningen att tränga mig in...
Greenblood skrev:Högsta bud 9250:- hitills....
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=29571
Någon som kan komma med ett bättre....????
OBS detta är ingen smygannons...bara en stilla undran....
Ibland måste vi män tränga oss IN för att få bli sedda/hörda.bikerwoman skrev:haha, så säger ni alltid ni män ...inte meningen att tränga mig in...
rsvr skrev:Ibland måste vi män tränga oss IN för att få bli sedda/hörda.
Tänkte INformera om att det lönar sig att gå på en ut av SMcs Broms och Kurv Kurs. Det kan ge en lägre premier på upp till 30% och man får en härlig upplevelse.
Är instruktör sedan 3 år och det är skit kul att köra på bana.
Lycka till
RSVR
Lam-Kaka skrev:Passar systemet på millen 98-03 också fattar det så på annonsen, elelr funkar det bara på tunan
Hej du glada, VA! har du sålt din Mille.bikerwoman skrev:Det var väl du som ville köpa min Falco??
Jag har redan gått 6-7 st B&K-kurser och sporthojsinstruktörskursen
rsvr skrev:Tänkte bara kolla om der är någon mer som är ägare till en Tuono R 02 (jag har nr 147 av 200).
Fick några bra tipps på Mässan i Göteborg på hur man får lite mer fart på Tuonon KN-Filter, 1 kugg ner fram och koppla ihop den röda (klippta) tåten.
Till min Tuono följer det med en E-promp och ett Titan system.
Tänkte köra den i Bromsbänk snart.
RSVR
Hej du glada, VA! har du sålt din Mille.
Visst är det kul med BKK hoppas vi kan få fler att göra som vi.
Hoppas du trivs med ditt Bambustaket
RSVR
rsvr skrev:Tänkte bara kolla om der är någon mer som är ägare till en Tuono R 02 (jag har nr 147 av 200).
Fick några bra tipps på Mässan i Göteborg på hur man får lite mer fart på Tuonon KN-Filter, 1 kugg ner fram och koppla ihop den röda (klippta) tåten.
RSVR
RSVR
Hej du glada, VA! har du sålt din Mille.
Visst är det kul med BKK hoppas vi kan få fler att göra som vi.
Hoppas du trivs med ditt Bambustaket
RSVR
TwinSucker skrev:Fyra!
Jag är ALLTID öl-törstig
Jag kommer att bo på Grannens vandrarhem i Lärbro, ca 1 mil till banan
Grannens hemsida
mikcar skrev:Jag skulle höra med "Greenblood" här på forumet som har ägt en Tuono.
Phett mé tjockt ba! Precis samma båtturer som vi harDon Tomaso skrev:Så det bidde oxå Grannens för mig o brewden!
Bokade plats på färjan kl.16.05 den 25:e o hem kl.23.30 den 28:e
für ein stück Audi A4 e una Mille Falco.
Det är som du säger, grön/blå sladd är klippt, lyffte på sadeln idag och det är som du säger. Skall göra en 750 mila service på min pärla snart( mitonga racing) skall även som sagt köra pärlan i B-bänk + lite annat.jocke i köping skrev:Är det inte den GRÖN/BLÅ sladden som är klippt ?
dessutom så vågar jag påstå att du får ut mest av hojjen om du skaffar Powercommander o tunar in hojjen i bänk,
E-prom i all ära men dom är tillverkade efter en shablon inställning till Aprilia
och eftersom alla hojjar är individuella så stämmer det inte med chip endast,,
så för optimering ,, skaffa PC till den. kostar men det brukar det vara värt.
Froven skrev:Har fått nys på ett objekt, en Mille R -02.
Oreggad, låst och utan nycklar, dock ärlig. (Import från tyskland, ägaren i trångmål med staten...)
Min fråga är huruvida det finns "startspärr" på den, eller funkar det med en hederlig "tjuvkoppling" till tändningen ?
Om det är startspärr, kan man koda om nycklar eller måste man köpa ny styrenhet ?
//Peter
flugan skrev:Det problemet är nog ingenting jmfrt med att regga in den.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|