FettSnok
96% enligt läkaren
Den är inte så pjåskig, blir säkert bra!
Edit: vaf.. har inte du varit här förr? Jo? Hade inte du typ Falco en gång?
Edit: vaf.. har inte du varit här förr? Jo? Hade inte du typ Falco en gång?
Någon som vet om det lär vara någon speciell packning vid tappskruven på oljetanken eller funkar det med en vanlig O-ring? Satt ingen där nu men det verkar ha hållt tätt iaf.
Funkar det med helsyntetisk 10w-40 från Biltema i Tuonon? Ska vara 15w-50 enligt instruktionsboken, men frågan är om det har nån större betydelse?
Kanske är jag som är för kass helt enkelt? Hur upplever ni era Tuono och Mille på bakhjulet?
Med min Tuono är det jobbigt att hålla ner framhjulet om man slår av elektroniken...
Misstänker att din hoj är nyare och effektstarkare än min Kopplar du upp den eller kör du av/på metoden?
Min RSV -04 har lagt av att ladda, funderar på att byta både laddningsregulator (den med kylflänsar under kåpan) samt statorn. Är det någon här som har något av dessa att sälja i fungerande skick till min hoj?
Har hört att en laddningsregulator från en R1 även kan passa, nån som vet?
De flesta laddningsregulatorer från nyare literhojar lär funka. Så länge där är ingång för 3 trådar från statorn.
Rätt sannolikt en död stator, drabbar "Alla" hojar med denna sortens konstruktion (hänt mig på alla utom aprilian hittils, men det kommer..)
Hej
Jag undrar om någon kan ha kvar Mottys PC program til AT2.2, börjar bli desperat....
Det låter väldigt troligt att nåt är galet med mappningen, den ska inte smälla så. Har haft precis en sån fast inmappad med originalburk och det var inte direkt nån jättesvacka i mellanregistret. Innan mappning hade jag standarddippen runt 5000, den mappade vi i stort bort.Kan det vara så att hojen får för lite soppa och att det är därför den är så trög i det lägre registret? Sitter ett öppnare filter, ett slip-on och en powercommander 3 på hojen, men jag har ingen aning om vad det ligger för mapp i powercommandern.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|