Rush skrev:
Snygg Hoj
Var har du eller den du köpte hojen av fått tag på Yoshimura-systemet, vad jag vet så finns det inte till Mille ??
Vill ha
Finns inte till mille???
Har funnits sen -00 !
Du kan köpa ett sånt hos varje handlare som säljer Yoshi!
Men det är dyrt som bara den, och inte bättre än de flesta andra.
Om det är så att du inte fått tag i det tidigare eller om nån sagt att det inte finns så beror det bara på okunskap!
Saken är den att den enda skillnaden olika slipon gör på millen är i stort sätt bara Ljudet... effekten blir den samma oavsett vilket du väljer.
ja ja, en annan stor skillnad år iofs livslängden på olika slipon.
Då millen är en twin och ofta har 2 till 1, så är det bara titan-slipon som gäller... annars håller det inte länge. Sen om man vill ha ut nåt annat än ljud och livslängd gällande avgassystem så är det helsystem som gäller... och helst då 2 till 2... då finns det några att välja mellan...
Det man då bör kolla på är eg. priset kontra livslängd... och vad annat du gjort med hojen... för åter igen skiljer det sig ganska lite i effektvinst mellan helsystemen... Jag skulle vilja ranka dem på detta sätt.. tar bara med de mest kända... och utgår ifrån priset..
1. Leo Vince (Bra pris, ger lika bra effekt som de andra och håller)
2. Arrow (Lite dyrare, men god kvalité, bra effekt)
3. Akra... (Förmodligen bästa kvalité, och bäst effekt.. men DYYYRT, Motiverar inte ett köp för den pengen...)
Min åsikt som sagt
Sen att jag nu inväntar ett Leo helsystem har inget med saken att göra
kom igen å anmäl er nu!
Samling 11.00 donken (MC Donalds) 29/5 (nu på lördag) sveavägen!
kom igen nu!
1. KaZ
2. Buster
3. Hagman (Beror lite på åt vilket håll turen går (norr/söder))
4. Peter
5. Adrenalin
6. Kevorkian (+ 1 twinpolare)
7. J-Bone