Tokas skrev:Ja, nästan i alla fall. Man behöver inte mäta i bänk för detta. Det har inget med vrid eller effekt att göra. Enklare och billigare är att kolla avgasvärdena, och detta kan alla verkstäder. Däremot bör man ju kolla på alla varvtal och (hmm!) kanske trots allt att det gör skillnad om motorn är belastad... Mäta avgasvärden med och utan belastning måste vara säkrast.)
Lycka till!KaZ skrev:ska nu iväg å lämna hojen med PCIII i för mappning å bänkning.
berätter allt om hur det går till när jag får tillbaka den!!
KaZ
Tokas skrev:Lycka till!
Låt oss se diagrammen på resultatet också!
Jag hade också gärna skaffat en PCIII, -om jag haft råd...
£215 + 17,5% VAT * 13,8 SEK/£ = 3500 SEK + fraktKaZ skrev:kolla på rsvr.net då... inte så dyra där juh!
TLRR skrev:Bilden på ditt system Lägger den här,om du misstycker så pm:a mig.
nuke_proof skrev:Har hittat en eprom nu som verkar vara intressant...evoluzione factory pro 2002-2003.
vad tror ni om detta?
Spana in det här, finns ju en massa mumma här ju
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=11
Undrar bara vad frakten blir? lika mkt som en ny hoj kanske....
hittade inget info om priser för frakt, bara hur lång tid det tar.
´
Finns ju arrow chip också för betydligt billigare penning.
Blir ju aldeles huggvild nu. vilken djungel
"jag ser inte skogen för alla träd"
Har hänt mig också. Men det hördes direkt. Lät ju mycket mer hela tiden. Hittade fingängade skruvar hos Sifverts i sthlm. De har nästan all sorts skruv som finns.Tokas skrev:Jag får en del avgasknallar vid avslag... Och mycket riktigt så har jag bara detta problem med avgasknallar när CO-skruven vibrerat bort.
Och det har den gjort för tredje gången nu! Denna gången ska den najas fast...
Dessa skruvar är fingängade och svåra och dyra att få tag på (ca 100 kr), men nu hittade jag i en proffs-järnaffär täckskruv för tryckluftanläggningar som var nästan identisk med rätt fingänga och i rostfritt stål för 7 kr!
Vafalls!! Komma här och förorena Aprilia-tråden med R1 bilder.Triggerhappy skrev:Idolbild ifrån Gotland Ring i lördags !
Tummen upp som vi säger
Buster skrev:Vafalls!! Komma här och förorena Aprilia-tråden med R1 bilder.
Måste genast kompensera med egna posörbilder MED Aprilia på Gotland ring. Dock så väljer jag att ha båda händerna på styret.
Och så har du fel smilie för tummen upp.
Looking fast!Buster skrev:Vafalls!! Komma här och förorena Aprilia-tråden med R1 bilder.
Måste genast kompensera med egna posörbilder MED Aprilia på Gotland ring. Dock så väljer jag att ha båda händerna på styret.
Och så har du fel smilie för tummen upp.
Triggerhappy skrev:JAg vet vad kaz fick på bakhjulet, det är den högsta siffran jag sett nån <04 MILLE få på bakan bortsett ifrån Prang och Tobbes übertrimmade millar.
Trots detta bjuder jag : 50´000:-
Triggerhappy skrev:JAg vet vad kaz fick på bakhjulet, det är den högsta siffran jag sett nån <04 MILLE få på bakan bortsett ifrån Prang och Tobbes übertrimmade millar.
Trots detta bjuder jag : 50´000:-
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |