RSV_R skrev:Inte mycket som hänt här under helgen.... Alla kanske gjorde som jag och klämde 60 mil i race tempo?
RSV_R skrev:Inte mycket som hänt här under helgen.... Alla kanske gjorde som jag och klämde 60 mil i race tempo?
Nej, men klämde in en (bil)resa till WSB i Assen gjorde jag.RSV_R skrev:Inte mycket som hänt här under helgen.... Alla kanske gjorde som jag och klämde 60 mil i race tempo?
Mr San skrev:Här e den...
Tokas skrev:Nej, men klämde in en (bil)resa till WSB i Assen gjorde jag.
Självklart blev det nerklämmt en massa öl också...
kjellf skrev:På hemväg idag började helt plötsligt motorn bluddra, varvmätaren slog häftigt mellan 0 och 10000 och några sekunder senare var det helt dött. Inget fungerade varken en lampa eller LCD.
Finns det någon här som har haft ett liknande fel och vet var jag ska börja leta?
I all otur hade jag riktig tur. Efter bara någon minut stannade en kille med skåpbil och körde hem hojen. Det finns hyggligt folk.
KjellF
Såg det ,, fan skulle behöva lite godis ju .. till nästa sommar ,, hur ökar Hk/ vrid .. ljudet ?? Berätta lite o så ..mikcar skrev:Har ett slip-on med chip till salu om du inte redan har ett. Har suttit på exakt likadan som din. Kan skicka bilder om du vill se.
Annons och bild på slip-onet hittar du som länk nedan.
Mr San skrev:Såg det ,, fan skulle behöva lite godis ju .. till nästa sommar ,, hur ökar Hk/ vrid .. ljudet ?? Berätta lite o så ..
mikcar skrev:Bild har jag, ljud blir det lite svårare med men du lär inte bli missnöjd.
Ser bra ut. Gjort av Aprilia så kvaliteten skulle jag vilja säga är fullt i klass med Akrapovic. Kan skicka fler bilder sen.
KaZ skrev:Börja med att kolla säkringarna!
Har du kollat om det är korslutning nånstans?kjellf skrev:Säkringarna kollade jag direkt inklusive att skrapa på kontaktytorna med nyckeln men det hjälpte inte.
KjellF
Buster skrev:Har du kollat om det är korslutning nånstans?
Finns det kräm i batteriet? -Alternatorn slutat ladda?
Kolla i kap 6 i workshop manual.
Finns att ladda ner på http://aprilia.no-ip.org
Jepp, snart kommer sidan vara full med reklam och porrlänkar.KaZ skrev:så där skriver du bara för att du vill ha in mer trafik till sidan!
Ska du börja sälja reklam där eller?
pis!
kolla jordsladden till motorn.jag hade ett liknande problem på min.den sitter på vänster sida nere vid bakre cylindernkjellf skrev:På hemväg idag började helt plötsligt motorn bluddra, varvmätaren slog häftigt mellan 0 och 10000 och några sekunder senare var det helt dött. Inget fungerade varken en lampa eller LCD.
Finns det någon här som har haft ett liknande fel och vet var jag ska börja leta?
I all otur hade jag riktig tur. Efter bara någon minut stannade en kille med skåpbil och körde hem hojen. Det finns hyggligt folk.
KjellF
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |