Tveksam över om det finns något relä ..Förra hojen så styrdes det från ecu..säkert samma på denna .
Ska du ha diod blinkers så behövs oftast nått motstånd .. det följer med om man köper tex Rizoma .
Vet inte om ni känner som jag gör ...Jag vill brassa mer bana
Dock så är det inte så lätt att komma till skott med allt runtomkring ..Så jag funderar på testa detta ..http://www.salaracingpark.se/kalender Fri körning 2 gånger a 250kr i veckan lika eller bredare än Sviestad dock halva längden " än så länge" mkt kurvig och det gillas hehe .
ca 12 mil från sthlm ..
Vad tycks ?
Vore kul om att dra dit några stycken![]()
Någon som vet var blinkers relä´t sitter? Eller hur har ni andra gjort som bytt blinkers?
Troligen konstruerat som föregångaren, "reläet" sitter i instrumenteringen. Du tvingas som nämnts, använda motstånd..
Kan bli aktuellt med uppdatering till V4 nu för egen del... Ska man slå till på en överbliven -11 eller sitta på plånboken och invänta factory -13Såg en Alitalia-replica, den gör sig rätt bra med lite mer färger..
Fniss.. 3914kr helår/helförsäkring, det är motardpriser det![]()
Har aldrig varit på Gotland, synd det är så långt dit och dyrt med färja och grejer men det ser onekligen ut att vara en rolig bana![]()
Jag köpte ju en GoPro lagom till helgen, tyvärr blev det inte så mycket åka som ja hoppades på nere på gotland. Tror jag fick fler varv på sviestad med er än jag fick på tre dagar på gr.
Jag övar nu på att sänka armbågarna lite när jag åker, ser ju ut som ett mongo när jag kommer med raka armar.. Men det kommer kanske så småningom..
Jo det blev ju ett par spänn :S Men klart värt om det hade varit bra väder.Har aldrig varit på Gotland, synd det är så långt dit och dyrt med färja och grejer men det ser onekligen ut att vara en rolig bana![]()
Knix finns med i önskelistan.. Får se hur länge pengarna på kontot räcker. Kompisar tjatade om att jag skulle komma ner till gotland igen denna helg, men nån måtta får det väl varaDu är ju på G
Varva med lite smc körningar tex Tuvängen knix den 17 juni så filar du på tekniken för en billig peng![]()
NEJmen nån måtta får det väl vara
NEJ![]()
Såg en gul Tuono V4 då jag va på väg till jobbet..åkte mot täby .. nån här som känner igen sig
Ca 06:45 .
Faan måste börja träna på Wheelies .. har rätt stora problem sen i förra sen-sommarn då jag höll på att dratta över ...hjärnspöke![]()
![]()
Äsch du har ju wheeliecontrol! Plättlätt
Nu regnar det fan här, nu skulle man pröva rainmode och tc, många bra ideér får man av två glas rött![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |