Linusenen
Medlem
Kul jag är aspirant på rutan om du inte ska ha den tfk!Så var det.
Men nu stannade den på Sporthoj, TFK klippte den
Kul jag är aspirant på rutan om du inte ska ha den tfk!Så var det.
Men nu stannade den på Sporthoj, TFK klippte den
Du kan få min puig ruta som inbyte! ;-) den är "jättesnygg"Jag var nära på att köpa tillbaka min gamla Tuono när den dök upp på Blocket. Men det blev tyvärr inte av och jag har ångrat både att jag sålde och inte köpte tillbaka den. När det dök upp en likadan till ett bra pris var det bara att slå till!
Tyvärr Linusen så vill jag behålla rutan. Den är bra att ha när det går 200+...
Jag var nära på att köpa tillbaka min gamla Tuono när den dök upp på Blocket. Men det blev tyvärr inte av och jag har ångrat både att jag sålde och inte köpte tillbaka den. När det dök upp en likadan till ett bra pris var det bara att slå till!
Tyvärr Linusen så vill jag behålla rutan. Den är bra att ha när det går 200+...
Nejdå.
SD'n har sjukt gott och maffigt vrid och låg/mellanregister. Men blev besviken på hur den kändes. Hade liksom räknat med mer från "the beast"
När jag körde iväg på min v4 efteråt blev jag glad igen.
Ni som åker Tuono V4 må vara grymt nöjd för det finns knappt en enda begagnad ute på Blocket -just sayin-
Jag tror det är stor skillnad på en std 1290 och en med öppet avgas akramap och filter . Min går brutalt ialf inte för att tuono går så mkt sämre mest annorlunda , 1290 är sjukt brutal vid rejält pådrag . Bakhjulet spinner lite för ofta då jag inte vill ...The beast passar verkligen då mtc är i off läget , annars så går den rätt snällt .
Maila du och fråga. Om det är den korta burken du tänker på så har jag sett den på tuonos förut. Och "alla" andra slipons från rsv4 passar på tuono vad jag vet.Behöver input, tänkte inhandla denna burk till min Tuono 1100 Factory:
http://www.sc-project.com/aprilia_rsv4_e.htm
Kommer den passa rakt på Tunono?
Gillar man slipper fästa i skjutspinnen. Har RSV och Tunon samma "höjd" på främre fotpinnarna så denna passar?
Äntligen lite tid för fokus på hojen.
Men jag orkar inte leta i tråden så hjälp mig!
Vad ska jag ha för zag fram och bak???
Äntligen lite tid för fokus på hojen.
Men jag orkar inte leta i tråden så hjälp mig!
Vad ska jag ha för zag fram och bak???
Jag ligger på 21mm bak och 41mm fram.
Det är väl inte helt åt helsike???
Verkar väldigt obalanserat med gatanpassat häng fram (låg) och raceanpassat bak (hög). Var för sig är det inget direkt fel på värdena, men de lirar ju kanske inget vidare tillsammans. Mindre fram och/eller mer bak skulle nog ge en mer balanserad hoj och fjädring som är lättare att justera in. Vill du ha den mer lättsvängd så justera höjden på gaffelbenen i kronan istället.Jag ligger på 21mm bak och 41mm fram.
Det är väl inte helt åt helsike???
Den blir inte mer lättsvängd av att du gör hänget obalanserat, snarare tvärs om. I ditt fall får du nog snarare effekten av att den "hänger" på fjädrarna fram och blir trögare att styra genom att du sänker tyngdpunkten.Vill ha den mer lättsvängd, men ser redan tre ringar på gaffelbenen i kronan.
Är jag kräsen nu
Ska kanske styva lite fram...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |