Vafan! Bara jag som ska muppa mig i lugn. Jaja! Vi är snart fler tuonos än 1290 då får ställa oss i samma hörna ;-)
Dunlop har visst inte 200-däck vare sig road eller sport. Kan man eller är det tokigt att montera ett 190? Är Pirelli Diablo Rosso ii vara ett alternativ, det känns lite väl lyxigt att byta däck/300mil som med supercorsa. Metzeler eller Bridgestone kan dom göra däck som funkar?
Rosso corsa höll 300 på min hoj... tokslut på mitten. Inte en bandag på dom enligt förra ägaren heller.Alltså, som jag sade så har jag RR:en och mig veterligen så är det exakt samma fälgar som på Factoryn. De har valt att originalmontera Supercorsa 200/55 på factoryn och Rosso Corsa 190/55 på RR av nån anledning. Rosso Corsa ligger mellan Supercorsa och Rosso II i utbudet.
Har hört mycket gott om Metzeler M7RR annars. Jag får se hur länge Rosso Corsorna håller, men har inte lyckats boka nån 100-milaservice än, men de borde ju hålla lite längre än 300 tycker man... Annars byter jag till nåt annat.
Ja nu kollade jag lite mer när jag tvättat av hojen och det finns nog inte många mil kvar på det däcket. Det har varit bra men i morse sladda det lite väl mycket iofs lite fukt på vägen.
- Sportsmart har jag kört tidigare så om det håller bättre så kanske det blir så om ni inte har något annat förslag. Ingen pendling/motorväg, bara aktivt och mycket gas.
View attachment 421710
Alltså, som jag sade så har jag RR:en och mig veterligen så är det exakt samma fälgar som på Factoryn. De har valt att originalmontera Supercorsa 200/55 på factoryn och Rosso Corsa 190/55 på RR av nån anledning. Rosso Corsa ligger mellan Supercorsa och Rosso II i utbudet.
Har hört mycket gott om Metzeler M7RR annars. Jag får se hur länge Rosso Corsorna håller, men har inte lyckats boka nån 100-milaservice än, men de borde ju hålla lite längre än 300 tycker man... Annars byter jag till nåt annat.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|