Supersnyggt! Höll ögonen på en på ebay beggad. Men den drog iväg som fan på slutetView attachment 421609
En lite bättre bild på AR-pipan med "low mount" om det är av intresse, hade själv svårt att hitta någon bild hur det ser ut när man behåller passagerarpinnarna på. Riktigt nöjd! Underbart ljud, men bankörning är bara glömma.
Supersnyggt! Höll ögonen på en på ebay beggad. Men den drog iväg som fan på slutet
Ifall nån går i tankarna att beställa ASV koppling och bromshandtag från deras hemsida så kan jag inte mer än att avråda er från att göra det. Gjorde en beställning 5 maj och såg inte röken av dom på ett par veckor och skickade ett mail till dom som jag fick svar på ett par dagar senare ( 9 juni ) att det skulle ta ytterligare 2-3 veckor innan jag skulle få dom. Nu ~5 veckor senare så har jag fortfarande inte fått dom och de fick sig ett ordentligt missnöjt mail.
Tack för tipset. Hoppas det löser sig.Ifall nån går i tankarna att beställa ASV koppling och bromshandtag från deras hemsida så kan jag inte mer än att avråda er från att göra det. Gjorde en beställning 5 maj och såg inte röken av dom på ett par veckor och skickade ett mail till dom som jag fick svar på ett par dagar senare ( 9 juni ) att det skulle ta ytterligare 2-3 veckor innan jag skulle få dom. Nu ~5 veckor senare så har jag fortfarande inte fått dom och de fick sig ett ordentligt missnöjt mail.
Jag börjar med lugn igen. Dom var rätt snabba där på gåsen för mig. Kullen är ju lättare så får se om jag hoppar upp. Men tänkte jag skulle öva inbromsningar. Är där jag förlorar mest fart då jag släpper av tidigt och mest motorbromar in i kurvorna.Vilken grupp kommer du köra Linus?
Okok! Jag hoppas ju kunna flytta upp. Men tror dock inte det blir så. Får stå och beundra er från depån iställetPå Demons (Davids) inrådan så kör jag nog i medel, snabb hänger jag nog inte med i tror jag, får se hur tempot känns på onsdagen. Det är samma med tidiga inbromsningar för min del, måste övas på!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|