Aprilia Tuono V4

redz

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Tuono V4R APRC -12
MYHoOpT.jpg
En lite bättre bild på AR-pipan med "low mount" om det är av intresse, hade själv svårt att hitta någon bild hur det ser ut när man behåller passagerarpinnarna på. Riktigt nöjd! Underbart ljud, men bankörning är bara glömma. :hihi
 

Ceara

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Ort
Oxelösund
Hoj
Aprilia Tuono v4r aprc abs -14
Ifall nån går i tankarna att beställa ASV koppling och bromshandtag från deras hemsida så kan jag inte mer än att avråda er från att göra det. Gjorde en beställning 5 maj och såg inte röken av dom på ett par veckor och skickade ett mail till dom som jag fick svar på ett par dagar senare ( 9 juni ) att det skulle ta ytterligare 2-3 veckor innan jag skulle få dom. Nu ~5 veckor senare så har jag fortfarande inte fått dom och de fick sig ett ordentligt missnöjt mail. :huvet :mad:
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ifall nån går i tankarna att beställa ASV koppling och bromshandtag från deras hemsida så kan jag inte mer än att avråda er från att göra det. Gjorde en beställning 5 maj och såg inte röken av dom på ett par veckor och skickade ett mail till dom som jag fick svar på ett par dagar senare ( 9 juni ) att det skulle ta ytterligare 2-3 veckor innan jag skulle få dom. Nu ~5 veckor senare så har jag fortfarande inte fått dom och de fick sig ett ordentligt missnöjt mail. :huvet :mad:

Men det är ju iaf belligt att handla utomlands :fakta
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Ifall nån går i tankarna att beställa ASV koppling och bromshandtag från deras hemsida så kan jag inte mer än att avråda er från att göra det. Gjorde en beställning 5 maj och såg inte röken av dom på ett par veckor och skickade ett mail till dom som jag fick svar på ett par dagar senare ( 9 juni ) att det skulle ta ytterligare 2-3 veckor innan jag skulle få dom. Nu ~5 veckor senare så har jag fortfarande inte fått dom och de fick sig ett ordentligt missnöjt mail. :huvet :mad:
Tack för tipset. Hoppas det löser sig.
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Bokade upp mig på ktms körning på kinnekulle den 29e. Blir bara ena dagen för mig. Var det nån mer härifrån som skulle dit förutom Demon?
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Vilken grupp kommer du köra Linus?
Jag börjar med lugn igen. Dom var rätt snabba där på gåsen för mig. Kullen är ju lättare så får se om jag hoppar upp. Men tänkte jag skulle öva inbromsningar. Är där jag förlorar mest fart då jag släpper av tidigt och mest motorbromar in i kurvorna.

Själv?
 
Last edited:

Lillennr1

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2014
Ort
Kungsbacka
Hoj
Rytande V4
På Demons (Davids) inrådan så kör jag nog i medel, snabb hänger jag nog inte med i tror jag, får se hur tempot känns på onsdagen. Det är samma med tidiga inbromsningar för min del, måste övas på! :)
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
På Demons (Davids) inrådan så kör jag nog i medel, snabb hänger jag nog inte med i tror jag, får se hur tempot känns på onsdagen. Det är samma med tidiga inbromsningar för min del, måste övas på! :)
Okok! Jag hoppas ju kunna flytta upp. Men tror dock inte det blir så. Får stå och beundra er från depån istället :)
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Jag ska också till Kinnekulle och kommer att köra båda dagarna. Har bokat in mig i medelgruppen.
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Vafan! Bara jag som ska muppa mig i lugn. Jaja! Vi är snart fler tuonos än 1290 då :p får ställa oss i samma hörna ;-)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top