FettSnok
96% enligt läkaren
Vad är det för körning?
Bandag, ssemse. Håller tummarna att vädret fortsatt håller i sig
Vad är det för körning?
Okej. Ja man får försöka lägga band på sig hur sugen man än blir när det torkar! Märkte det själv på onsdagen det passet där det inte regnade. Då växte hornen alldeles för fort.Torsdagen var kanon!
Torr till ca 15.
Tfk åkte hem och Lillennr1 kom.
Några onödiga vurpor när banan precis torkat och flera ville bomba så det blev onödig väntan.
Sjukskriva oss och mysa ihop ?Vill också till Sviestad, men har svårt att få ledigt.
Jag tröttnade på regnet och drog hem...Var det roligare på torsdagen stein? åkte tfk hem eller stannade han kvar?
Fy f*n vad surt! Hoppas att det löser sig på ett bra sätt. Kan du ta det på maskinskadeförsäkringen?Europatrippen tog slut redan i Tyskland en dag senare.. 30mil från München på Autobahn i 140-150 började rassel of doooom komma från motorn och några sekunder senare tänds motorlampan och service över displayen. Efter en jävla massa krångel fick jag den en dag senare till en verkstad där första kommentaren var "game over". Felkoder indikerade att ventil 3&4 hade gett upp men får väl se var det slutar.. Kanske borde ha gjort den där ventilkontrollen vid 1000mila istället som många rekommenderat..
Fy f*n vad surt! Hoppas att det löser sig på ett bra sätt. Kan du ta det på maskinskadeförsäkringen?
Fyfan vad tråkigt! Hoppas det ordnar sig bra för digJa fyfan vilken misär det var igår. Gjorde misstaget att ta hjälp av assistansbolaget för bärgning etc, utlovade 40min blev till 5h och sen släpptes jag av utanför en stängd kawaskibutik långt utanför stan. Blev ännu bättre när den lokala taxiväxeln inte förstod ett ord engelska eller min googletranslate-tyska.
Som tur var åkte jag inte själv så vi lyckades lösa det tillslut men var skapligt less när klockan var 0030 och vi fortfarande inte hade något boende.
Svedea har dock varit suveräna och var inte ens någon diskussion om de skulle stå för kostnaden. De skulle skruva av motorn nästa vecka sen får vi se var det slutar. Skulle det ta mer än en vecka att åtgärda verkade det som att Svedea hellre tar hem hojen till Sverige för rep.
Förhoppningsvis kan jag fortsätta neråt Österrike & Italien i ene hyrbil istället, men något säger mig att det hade varit roligare på 2 hjul..
Kul! Sett den på blocket. Ser riktigt fin ut! GrattisTjenare!!
Provkörde en Tuono V4 för en vecka sedan, mest för skojs skull. Men sen tog det inte många dagar innan denhär italienska skapelsen stod i garaget där hemma
View attachment 422259
Det blev en ökning på 100 hästkrafter från monster 600:an som jag kört tidigare och jäklars va den går fint (quickshifting kan vara den mest beroendeframkallande upplevelsen nånsin)!
Knutstorp den 21/8 är redan bokad, förhoppningsvis blir det en dag i september med.
Jag hoppas vi ses där!
Ja fyfan vilken misär det var igår. Gjorde misstaget att ta hjälp av assistansbolaget för bärgning etc, utlovade 40min blev till 5h och sen släpptes jag av utanför en stängd kawaskibutik långt utanför stan. Blev ännu bättre när den lokala taxiväxeln inte förstod ett ord engelska eller min googletranslate-tyska.
Som tur var åkte jag inte själv så vi lyckades lösa det tillslut men var skapligt less när klockan var 0030 och vi fortfarande inte hade något boende.
Svedea har dock varit suveräna och var inte ens någon diskussion om de skulle stå för kostnaden. De skulle skruva av motorn nästa vecka sen får vi se var det slutar. Skulle det ta mer än en vecka att åtgärda verkade det som att Svedea hellre tar hem hojen till Sverige för rep.
Förhoppningsvis kan jag fortsätta neråt Österrike & Italien i ene hyrbil istället, men något säger mig att det hade varit roligare på 2 hjul..
Härligt! Men man ska väl skrapa puck och inte kardborre? ;-) jag har ju inte gjort något så ska väl bara vara tyst. Men skyller på hällregnet!Så här kul var det på första torrpasset
View attachment 422271
Sluta försöka släpa dem då!Haha, trodde i min enfald att puckarna skulle räcka längre än ett pass. Nybörjarmisstag!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|