Linusenen
Medlem
Åh vad snällt. Har du swish eller vill du att jag ska ta med kontanter?Jag kan ta med en 10l-dunk till dig.
Åh vad snällt. Har du swish eller vill du att jag ska ta med kontanter?Jag kan ta med en 10l-dunk till dig.
Jag har Swish så det är nemas problemas!Åh vad snällt. Har du swish eller vill du att jag ska ta med kontanter?
Tipsa gärna.
Jag har iof inga dåliga erfarenheter av Probike här i Gbg/Mölndal.
På väg mot Kinnekulle och redo att äta orangea hojar till frukost, lunch och middag. View attachment 422196
På väg mot Kinnekulle och redo att äta orangea hojar till frukost, lunch och middag. View attachment 422196
Den videon har jag sett ett par gånger. Riktigt grym körning. Om några år kanske man är i den klassen ;-)Bra, mycket bra!
Inspiration Aprilia 1100 Tuono Factory 2015 zu Gast in Oscher…: https://youtu.be/B0tM0b6nvIE
Googlar man på det aukt verkstäder till aprilia så får man upp en massa som inte är aukt längre. Bla stigefelts motor och dom i Hol utanför Alingsås, kommer inte ihåg vad dom heter. Wheels 4you tror jag bara håller på med scooter.Wheels4u Mölndal kanske? (aukt)
Sen Marcussen då, såklart. (aukt)
Sen finns SpoonvalleyRacing, om än inte auktoriserad men dock kunniga!
Kollar man på bilder från verkstan står där en tuono och en rsv4fac på lyften och för nåt år sen hade de iaf provkörning på hojarna.Wheels 4you tror jag bara håller på med scooter.
Kollar man på bilder från verkstan står där en tuono och en rsv4fac på lyften och för nåt år sen hade de iaf provkörning på hojarna.
Blött som helvetet blev det! Verkar bli lite bättre imorgon. Men då är jag på annan ort. Ett par roliga pass blev det dock. Kul att snacka med er andra tuono-busar också. Och roligt att vi var fler tuonos än 1290is på en ktm dag. (Vad jag såg iaf)Hoppas ni som skall till kullen får en torr och fin dag där, efter noga övervägande så stannade jag hemma till förmån för jobb och plugg. Hoppas nu att man får se lite V4r imorgon istället!
Någon som vet ifall Bike i Sollentuna har en tuono för test?!
Vad är det för körning?Snart, Knutstorp.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|