Visst är det så, vi är fler som gör det ibland!Du har en poäng, men det är ju väldigt kul att slipa puckar så här i början. Trodde man skulle ha pucken i så länge som möjligt
Visst är det så, vi är fler som gör det ibland!
Undvik Biltemas puckar när du köper nya, de är billiga men även ihåliga vilket gör att de inte håller. Brukar även spricka.
Någon eller några av er grabbar i Göteborgs området som skall ta en tur idag?
Ser väl inte ut att bli regn i alla fall.
Dra iväg ett sms så möts vi upp ngn stans.
0703-178 174
Hör av dig om du vill ha sällskap. Jag har semester��Hade vart skoj, men är på annan ort.
Behöver även köra 50 mil innan Onsdag då jag har 100 milaservice.
Löser sig dock med fint väder på Mån/Tis
Har inget framdäck och dåligt med stålar efter semestern. Så jag får vänta tyvärr :-(Nån som ska upp på RacingWorlds körning på kinnekulle nu på söndag? Funderar på att dra upp om vädret ser hyffsat ut i slutet av veckan, och om det finns platser kvar då givetvis.
Enligt racingworlds hemsida är bullergränsen 92 dB på deras körning. Klarar v4:an det ens med originalsystem?
Både smc och ktmclub säger 95 på kullen. Men jag har också läst 92. Jag har aldrig haft problem iaf. Nu sist regnade det ju järnet dock så jag laddade inte fullt på rakan. Men i våras var det lungt.Enligt racingworlds hemsida är bullergränsen 92 dB på deras körning. Klarar v4:an det ens med originalsystem?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|