Kommer det någon film?
Jag tycker inte att du kör om mig på ett farligt sätt men som du ser viker du av höger så fort du passerar sista mc:n. Det "farliga" kan vara om sista mc:n viker till höger lite tidigare och hamnar rakt framför dig. Alla kör inte lika bra som du.
Kinnekulle rakan är inte så rak som man tror.
Blev inte mkt sevärd film, dels för att min kamera är kass, men också att vår instruktör hade väldigt specifika krav. Vi fick inte använda bromsen (endast för att undvika kollision)
Syftet var att få till ett flyt i körningen.
Här kommer iaf omkörningen jag fick lite skäll för av instruktör Christoffer på B-kingen jag körde om på rakan.
Tycker själv inte det var jättefarligt, tog ingens spår. Sen kan ju diskuteras om man under kursverksamhet borde köra om på höger sida?!? Vad tycker ni?
https://www.youtube.com/watch?v=tk3kdq96Ih4
Ser ut att vara kul funktioner i kameranBlev inte mkt sevärd film, dels för att min kamera är kass, men också att vår instruktör hade väldigt specifika krav. Vi fick inte använda bromsen (endast för att undvika kollision)
Syftet var att få till ett flyt i körningen.
Här kommer iaf omkörningen jag fick lite skäll för av instruktör Christoffer på B-kingen jag körde om på rakan.
Tycker själv inte det var jättefarligt, tog ingens spår. Sen kan ju diskuteras om man under kursverksamhet borde köra om på höger sida?!? Vad tycker ni?
https://www.youtube.com/watch?v=tk3kdq96Ih4
En fundering.
Är det ngn som kört med tex actionpics?
Vad är skillnaden gentemot SMC?
Är tex gathoj ok?
En fundering.
Är det ngn som kört med tex actionpics?
Vad är skillnaden gentemot SMC?
Är tex gathoj ok?
SMC Steg 1-4 har aldrig hävdat att de pysslar med bankörning. Det ÄR ren trafikutbildning... Eller ska åtminstone vara. Lite si och så med nivå och inriktning ibland. Så väntar man sig nåt annat blir man givetvis besviken, men då har man ju också missförstått syftet.Smc är väl bra om man vill köra någon enstaka dag per år på bana för att bli bättre förare i trafiken. Men om man gillar att köra bana och gasa så blir man besviken på smc, i instruktörerna känns som ett gäng scoutledare som har behov av att bestämma över andra ibland. För min del kör jag mycket hellre bandagar med actionpics, Backlund, team life etc..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|