buffish
Ny medlem
Någon som har någon input om annan ruta? typ MRA touring eller Aprilias egna Touring-screen. Skulle vara skönt att slippa undan lite vind. Kör oftast med sambon bak på. Kan det göra någon nytta?
Tack för svaret. Nu har jag fått mina nya monoblock bromsok.
Jag inser att jag måste byta bromsslangar. Någon som var vilken Fren Tubo kit som passar till nya Tuono 1100? Det är samma bromsok jag köpte så det bör passa gissar jag.
Eller vänta nu när fick Tuono monoblock? Kom de med ABS? Hur som har jag de gamla 2012 versionen.
Ok tack!
Jag tror det går att köra RSV4 slangar då vanliga M4 oken verkar ha samma vinkel. Tack för hjälpen.
Har läst massa gott om mra rutan. Aprilias är snygg och säkert lika bra. Men kostar ju skjortan. Jag har puig rutan. Men den är aå ful så jag vägrar använda den! Köper nog en mra framöverNågon som har någon input om annan ruta? typ MRA touring eller Aprilias egna Touring-screen. Skulle vara skönt att slippa undan lite vind. Kör oftast med sambon bak på. Kan det göra någon nytta?
Någon som har någon input om annan ruta? typ MRA touring eller Aprilias egna Touring-screen. Skulle vara skönt att slippa undan lite vind. Kör oftast med sambon bak på. Kan det göra någon nytta?
Goodwill? Skulle inte motorgarantin via svedea täcka detta? Eller löser dom ut den då bara menar du?Tre månader senare så är äntligen hojjen tillbaka i Sverige och kollad på verkstad.
RIP Tuono 2012 - 2015, 300ish glada mil fick jag iaf (1250 totalt). Tydligen en ventil som gått sönder och fanns heller inget hopp om att laga. Så nu ligger bollen hos Aprilia verkar det som, förhoppningsvis får jag en ny motor på goodwill under vintern..
Om någon är sugen på en 1100 Factory som gått precis under 500 mil lade jag just ut en på blocket.
Sugen på nåt annat?
Tänkte att jag skulle göra mig bra på en RSV4 nästa vår
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2