Wankel RE5
Medlem
Lite vulktejp på fästet för crachpucken så det inte skramlar är extraDet där såg ju smutt ut! Är den fastkilad på något sätt så att den inte skramlar?
Last edited:
Lite vulktejp på fästet för crachpucken så det inte skramlar är extraDet där såg ju smutt ut! Är den fastkilad på något sätt så att den inte skramlar?
Jag har eventuellt en tailtidy till övers för billig peng! Tror det var en rg racing. Kan kolla när jag kommer hem om jag minns det och hittar den.
Hittade den. Har använt alla skruvar till nåt annat och dem har litr märken. Så jag vet inte om det är värt mödan? Tycker inte den är så jävla tidy heller.
Och jag som tyckte min förs. På min rsv4 var dyr. Får betala 8800:- hel/hel..Finns fördelar med att vara 40 bast alltså.Att tänka på är att du bara får köra i de långsammare grupperna med svedea och smc också. (Vad gör dom om man är alldeles för snabb för dom?)
Det är väl bara en personlig fråga. Jag kör bilsport halv. Inga krashskydd än men det skall på. Och så hoppas jag hel/hel gått ner till våren så jag kan tänkna det. Betalar 7 tusen nånting för halv nu på min 12a. 28år och körkort 1år. (Blir 29år och haft kort i 2 till våren).
Hittade den. Har använt alla skruvar till nåt annat och dem har litr märken. Så jag vet inte om det är värt mödan? Tycker inte den är så jävla tidy heller.
Hade kanske kikat på denna
http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=330966990651&alt=web
Eller denna om man gillar dom blinkerserna man får med.
http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=271388333398&alt=web
Inte provkört så mycket än gissar jag?Och jag som tyckte min förs. På min rsv4 var dyr. Får betala 8800:- hel/hel..Finns fördelar med att vara 40 bast alltså.
Hej! Kul, det är en grym hoj till bra pris!Har börjat tråna lite efter en tuono v4r 2012-13, har lite funderingar som nån här säkert kan svara på.
- hur långt kommer ni på en tank?
- finns det endast abs på 2014?
- hur pålitlig är tuono? Italienskt har ju lite dåligt rykte..
- serviceintervaller och pris?
Tack på förhand.
Tack för ditt svar!
Är det nån skillnad på USA och EU-modell?
Råder lite delade meningar om driftsäkerheten på forum och även att delar är svåra att få tag på.
Är det även så på svensksålda modeller?
Lutar mkt åt en 2014 då de verkar vara lite längre räckvidd + att de är ABS.
Vem har mest mil på sin v4r här inne?
Amerikanarna har ju av förståeliga skäl svårare med delar än oss. Men visst. Italienarna verkar väl inte vara blixtsnabba alltid.Tack för ditt svar!
Är det nån skillnad på USA och EU-modell?
Råder lite delade meningar om driftsäkerheten på forum och även att delar är svåra att få tag på.
Är det även så på svensksålda modeller?
Lutar mkt åt en 2014 då de verkar vara lite längre räckvidd + att de är ABS.
Vem har mest mil på sin v4r här inne?
Jag har, jag har! *hand upp*Hörrni apriliaåkare. Har ni koll på klubbens annonserade aktiviteter?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|