Lillennr1
Ny medlem
Grattis! Hoppas vi ses på Rudskogen till våren
Är väl så till typ alla hojar. Linkpipe får du med de flesta märkena. Bara arrow på ebay som ibland säljs utan. Man får läsa noga.Nu drar jag upp slipon ämnet igen.
Nästintill alla slipons till Tuonon säljs utan katalysator och det verkar inte gå att få en linkpipe med heller. är det någon speciell orsak till att de flesta säljs utan?
är det någon här som kör med graves slipon?
Är väl så till typ alla hojar. Linkpipe får du med de flesta märkena. Bara arrow på ebay som ibland säljs utan. Man får läsa noga.
Köper du akrapovic från din åf så ska du få med 2st linkpipe. En med katt och en utan. Men det kostar ju mer än andra märken.
Graves har jag sett några amerikanare kört med. Dom är rätt snygga och kvaliten sägs vara bra. Men du kommer höras!
jasså. det är utan man ska köra då!
jag är rädd för att det ska låta "för" högt och det är rätt svårt att jämföra med hjälp av youtube.
ja jag tycker akrapovic är lite för dyrt men vi får se. har ju hela vintern på sig
på graves hemsida står det 105db max och i registreringsbeviset står det 107db. hur ska man tolka detta?
Kul och grattis!
Bilder och planer för mods?
SC-pipan du länkar till är också förfärligt läcker, men då är det väl byebye bana antar jag. Eller kan det klara sig om man monterar killer och har kvar avgasspjället tro? Vill ju inte hamna i sitsen som en kille på Rudskogen i somras som åkte dit med sin Panigale 1199R och inte fick starta, trots orginalsystem
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|