Tjena folket,
Vill bara varna för en vit Tuono -14 som står hos Stan´s motoshop i Partille.
Jag var på håret att köpa denna hoj idag, men den förra ägarn kontaktade mig lyckligtvis innan jag åkte för att köpa den. Det visar sig att den har varit totalkvaddad, något som inte butiksägarn informerar om, inte heller vid konfrontation så erkänner han samtliga skador på den.
Nedan följer de skador som förra ägarn radade upp, tänker att det vore bra för eventuella spekulanter att känna till.
"Hojen vobblande framhjul bakhjul och satte sig bakom skyddsräcket efter rakan på Gälleråsen. Fälgarna blev skeva styrkornan bör ha blivit skev för styrdämparen knäcktes av båda luftintagen slogs av så de måste ha kommit skit in i luftintaget. Hela avgassystemet va skadat, Repor på ram och sving krashpuckarna som satt på var skadade också. Han har ju klätt in framskärmen me kolfiber å även baktill.
Ja hela fronten va trasig. Med tanke på att ABSen felade och låste framhjulet för mig, så nåt fel är det även på el/mjukvaran eller ECU fel. Även tanken hade blivit ihoptryckt så färgen flagna. Antar att han satt snakeskin högt upp på sidan av tanken så att det täcker där färgen spruckit."
Akta er för oseriösa handlare...