FettSnok
96% enligt läkaren
Allt avstängt( tc/abs )och läge T valt ?
Varvstoppet på v4 är ju mjukare än på gamla hojarna då spjällen stryper innan den slår av på bränsle/tändning
Skonsammare
Hej och grattis! Bilder på era nya åk?Tänkte säga hej. Precis köpt en Tuono V4r aprc abs-14
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.
Nöjd med hojen?
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.
Nöjd med hojen?
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271293924748&alt=webHar du nån länk till dom du köpte? Sugen på att prova shorty.
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.Vart finner jag ett lämpligt depåstöd till min 1100 med bobbiner för ett rimligt pris?
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |