FettSnok
96% enligt läkaren
Allt avstängt( tc/abs )och läge T valt ?
Varvstoppet på v4 är ju mjukare än på gamla hojarna då spjällen stryper innan den slår av på bränsle/tändning
Skonsammare
Hej och grattis! Bilder på era nya åk?Tänkte säga hej. Precis köpt en Tuono V4r aprc abs-14
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.
Nöjd med hojen?
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.
Nöjd med hojen?
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271293924748&alt=webHar du nån länk till dom du köpte? Sugen på att prova shorty.
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.Vart finner jag ett lämpligt depåstöd till min 1100 med bobbiner för ett rimligt pris?
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|