Då har Probike gjort en snabb fel check och feilkoder pekar på avgasspjället men de vet inte mer före en grundligare felsökning som blir i början nästa vecka.
mispelled with autocorrect
Då har Probike gjort en snabb fel check och feilkoder pekar på avgasspjället men de vet inte mer före en grundligare felsökning som blir i början nästa vecka.
Probike HelsingborgDå har Probike gjort en snabb fel check och feilkoder pekar på avgasspjället men de vet inte mer före en grundligare felsökning som blir i början nästa vecka.
Allramified var med sin fina blåa 1100 på fredagen men jag har tyvärr inga bilder på ekipaget.
Ett 190/50 touringinriktat typ dunlop roadsmart3, Michelin road4 osv.Så var det än en gång dags för den eviga däckfrågan... Vad ska man ha för mackor på Tuonon? Tyvärr blir det rätt mycket trist jobbpendling för min del vilket gör att de bör klara en del utan att bli helt platta.
Här kommer jag
View attachment 429878
(Foto: Claes Hallen)
Kul att träffa så många trevliga Tuonopiloter, och grymt att se Triggerhappy gå ur vänsterkurvan in på start/målrakan och upp på bakhjulet varv efter varv i frenetiskt tempo
Factories på nära håll är läckra!
TFK skrev:Så var det än en gång dags för den eviga däckfrågan... Vad ska man ha för mackor på Tuonon? Tyvärr blir det rätt mycket trist jobbpendling för min del vilket gör att de bör klara en del utan att bli helt platta.
Lillennr1 skrev:Slår ett slag för Metzler M7RR
Kul!
Vi var tot 6 st Tuonos på Kinnekulle i helgen.
3 factorys och 3 V4 oldschool... Och en ännu oldareschool när jag tänker efter.
Lördag målnigt och några stänk, söndag fantastisk körning i solsken efter nattens regn.
Gick hyfsat bra för dom flesta.
Bättre däck och clip-on på önskelistan...!
Du har dina supercorsa va?
Gick bra för dig ju!
Jag låg bakom dig och spanade
Nä då, det gick undan rätt bra.
Men när det blev för mycket trafikstockning gick jag in i depå. Blir så många onödiga omkörningar annars. Uppskattas inte alltid av andra.
Men det var klart högre tempo idag mot igår.
Alltså körde du med Ansvar Omdöme Hänsyn.
Kul att läsa, för det är ofta dem som kan köra hojen hem efter bandagen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|