Jag kom 14.5 km på 4 liter senaste bankörningen
1 liter/mil är nog normalt på gata dock
Det är ganska så törstigt de...
Jag kom 14.5 km på 4 liter senaste bankörningen
0.7-0.8 med lagom bus drar min 1000.Hur långt kommer man ungefär på en tank och blandad körning?
Jag fick med nån våtservetter med sprit på till mina. Tvättade rent med dom. Värmde lite lätt på både tank och greppen med hårtork och klistrade på.Vilket medel är välbeprövat att nyttja på tanken innan tankgreppen åker på (efter en rundan med hårtorken)?
Vad felades din hoj då ?
Bra att dem löste problemet.
Kanske ett framtida alternativ
att boka Probike vid service.
Hoppet lever för oss som bor
söder om trädgränsen (läs hallandsåsen)
Servomotoren till avgasspjället som fått knäppen tydligen.
Servomotoren till avgasspjället som fått knäppen tydligen.
Då är Tuono fixad av Probike på garanti men nu är bara problemet att den står i Hbg och jag är i Oslo trakterna. Får se om jag måste ta fri för att hämta
mispelled with autocorrect
Nån som har haft problem med displayen? Jag har samma problem som diskuteras i denna tråden http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?311904-Tuono-1100-blank-dash-after-key-on
Skärmen tänds upp men förblir tom.. hjälper ibland att slå av/på tändningen. Varvräknare, varningslampor etc fungerar.
Efter lördagens premiärtur på Tuonon började frambromsen kännas minst sagt svampig, tog allt längre och längre in, kunde tillslut få handtaget ända in till styret.. Luftade ur igår, fick ur riktigt mycket luft. Är det handlaren som fyller upp bromsvätska innan lev, eller görs det i fabriken?
Annars går den grymt fint
Hade samma på min -15, var justering av vajrarna tydligen..Servomotoren till avgasspjället som fått knäppen tydligen.
Men visst är din Factory sprillans ny?? Vore jag som du så skulle jag omgående kontakta min handlare. Jag skulle aldrig acceptera en massa fel på nya grejor!!
Helt riktigt, jodå jag har varit i kontakt med handlaren. Har bokat tid, blir så krångligt bara när man har 20 mil dit..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|