jpe70
Twinverkstan
Om du snabbar dig nu Kryckan finns det en skamligt billig gul TV4 på Blocket. Men jag tror inte den blir långvarig om annonsen ens är äkta...
Om du snabbar dig nu Kryckan finns det en skamligt billig gul TV4 på Blocket. Men jag tror inte den blir långvarig om annonsen ens är äkta...
Det är ett helt fantastiskt ljud V4an producerar alltså, satan!
Jadå . Tv4 låter lite som en Ducati på tomgång .. men så fort man gasar så blir ljudet oslagbart eller hur JåkeYotubeklipp
däckvärmare .. fifan nu jäklar får man ducka när du kommer farandes va
Kul o fixxa lite på hojen , Jag köpte en Motorskyddskåpa från Gb glass på Kopplings sidan
Prognosen för helgen inger hopp![]()
Är det pc5? Jag sitter o klurar på nåt sånt åxå då den drar så jävligt med soppa.. Den drar ju jämt en liter trots att mätaren säger 0.7.. Ska testa en tank med pruttpipan o stängd butterfly o se om den räknar rätt då.Ska ev Race mappa min i morgon så jag får rätt gensvar med Öppet raktigenom![]()
tjo Micke tack för tipset om gängorna ...det trodde inte det skulle läcka om endast 3 bultar bytes ..har ej bytt ännu .
Angående soppaförbrukningen ..Tanken rymmer inte det som står i manualen det är utan bensinpump ..
Inte Pc5 utan Aprilia/Akro map för öppet avgas .. ska va mkt bättre gassvar . förbrukningen lär inte bli bättre . Min e ok ca 0.7l mätarn stämmer![]()
Okidoki , satte dit Gb-racing kåpan gick som en dans ingen olja inte![]()
åfaan va du måste gasa helvete då din drar sååå
Har iofs inte kollat exakt vad min drar , men vet att Polarens Ducati Streetfighter drog exakt eller vi tankade rätt exakt samtidigt då vi körde bandag
Hittade en Galning på youtube med touring kåpa på sin tror det är en "mra" ialf han vill testa toppfarten bland bilar på motorvägen på slutet.
249km/h hmm har för mig att vi kom upp i samma hastighet på Mantorp i sommras utan vindskyddeller hur Johansson ..
https://www.youtube.com/watch?v=MN5MJ34eObU
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X