Om nån vill ha ett Austin Racing i kolfiber så har jag ett till salu. Bra pris till medlemmar utlovas
Perfekt. Men hur mycket ligger det där braiga priset på då?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Om nån vill ha ett Austin Racing i kolfiber så har jag ett till salu. Bra pris till medlemmar utlovas
Jadu. Ska vi säga 5 papp jämt?
Skickat från min FRD-L19 via Tapatalk
Både jag och demon körde med den på våra 1000cc utan dbkiller. Funkade bra. Så med killer har du ännu mer marginal!Nån som kör Arrow Racetech slipon på sin v4 1100?
Klarar den ljudkravet på svenska banor med dbkiller?
Jag var i kontakt med SC project och dom sa att A04-12C som är till en RSV4 inte passar Tuono 1100.
Dom påstår att dämparna är olika och att den möjligen passar fysiskt men att cykeln inte går som den ska.
Läste om nån som hade köpt A04-12C till vad jag minns var en 1100 -16.
Jag hade helst vilja haft den kortare SC project dämparen, hojen blir ruskigt fin med den!
Det är förmodligen bara skitsnack för att dom vill sälja den dyrare 1100a verisionen till dig. Den är kortare och finns ingen dbkiller till den. Så du klarar förmodligen inte bana på den heller.SC project säger att ljuddämparna är gjorda för specifika modeller och att det inte passar.
Det tog väldigt många mail innan jag ens fick svar på vad dom menade med att det inte passar.
Jo allt går att lösa med mappning, men köper du pipan som ska passa så ska du väl inte behöva mappa.
Jag skulle vilja slippa mappa.
Jag har A04-12C och det funkar utan problem. Polaren köpte nästan samma system fast till Tuono1100 fast utan db-killer. Den är lite grövre i link-pipe'en och han fick beställa en custom made db-killer. Det är olika system men hojarna går precis lika bra. Hans är dock lite snyggare i svetsningarna
Jag vill ha den kortare men med killer!
Så jag blev lite förvånad över att dom sa det passar inte.
Men kör ni utan mapp eller har alla mappat?
Går lika bra innebär ju inte att dom inte går snålt
Nån som beställt en -17 Tuono Factory?
Nån som hört ett annat pris än bikeport 169000kr ej fastställt?
Jag har A04-12C och det funkar utan problem. Polaren köpte nästan samma system fast till Tuono1100 fast utan db-killer. Den är lite grövre i link-pipe'en och han fick beställa en custom made db-killer. Det är olika system men hojarna går precis lika bra. Hans är dock lite snyggare i svetsningarna
För skillnader i pengar vetifaaan om jag hade gått på systemet till Tuonon. A04-12C är rena rean.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|