Linusenen
Medlem
Nä men kompisen ska köra. Så jag stannar. Dom har ju med sig provkörningstrailern också. Så kan ju hoppas att man får nypa nån hoj och dra iväg. Annars har man ju sin egna också ?Har du flått plats på onsdag med???
Nä men kompisen ska köra. Så jag stannar. Dom har ju med sig provkörningstrailern också. Så kan ju hoppas att man får nypa nån hoj och dra iväg. Annars har man ju sin egna också ?Har du flått plats på onsdag med???
Sån effekt vill jag med ha! ? Men varför har dom bänkat den med dbkiller i? ?
Sån effekt vill jag med ha! �� Men varför har dom bänkat den med dbkiller i? ��
Ni med -15 vad fick ni för däck på era vid leverans ?
Hade helt missat av någon konstig anledning att jag hade pilotpower 3 som original på min. Skapligt däck för bana ?
En fråga igen. Kört ca 20 mil på min Tuono nu, skrattar hysteriskt lite nu å då..ska det va så?
Nä seriöst.. Det ska tydligen vara en inkörningsmapp i den nu som kommer bytas ut på första servicen. Vad är skillnaden? Och ska det vara sån motorbroms? Är det bara att vänja/lära sig eller kommer det kanske försvinna med den andra mappen? Lite knöligt i stadstrafik, men man är kanske bara ovan.
Och om man byter bort originalljuddämparen mot nån annan, kräver det nån annan mappning då?
Och ingen som kanske har en passande ljuddämpare att sälja. Hojta till isf.
PP3 duger utmärkt för kurs eller vanlig körning på bandag så länge du inte jagar tider.
Race ECU? Är det mappen eller måste man byta nåt rent mekaniskt?
Ja, men blanda inte ihop det med byte av ECU.Raceläge finns med från början
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=419563&d=1431463541
Tycker den lille fan lyfter hela tiden, ut ur kurvor, rakt fram, vid nedlägg..
Idag var jag ute på allmänna vägar (mot bättre vetande) igen. Den har inte där att göra( med mig på) men det var perfekt väder.
TC funkar utmärkt
Abs funkar perfekt
Anti-lift är ju skitskönt
QS är perfekt för bakhjulsväxling
Det är läge att få på alla kraschskydd från R&G.
Snart i ett lecahav..
Men nu blir jag nojig igen... För min lyfter fan inte hela tiden.
Har 44 bak och visst är det enkelt att koppla upp den, men inte fan lyfter den. Framhjulet är lätt på tvåan, men inte rakt till väders som jag vill.
Känns som om det var mer klös med 42 bak och det är skumt.
Har traction på 3:an och AW off.
Har inte testat traction off än.
Vad kör du med?
Bankörning på gata mao, håhåjaja...Drevning, original, tror jag? Typ 130 på ettan eller nåt sånt hysteriskt.
Jag har noterat att nosen vill upp när jag varit ute och provocerat TC, dvs legat på runt 9000 och rullat på fullt. Den sortens gashantering man egentligen borde låta bli..
Då har tc gått in och stoppat lyften.
För att åka bakhjul behöver awc och tc slås av.
Bankörning på gata mao, håhåjaja...
Drevning, original, tror jag? Typ 130 på ettan eller nåt sånt hysteriskt.
Jag har noterat att nosen vill upp när jag varit ute och provocerat TC, dvs legat på runt 9000 och rullat på fullt. Den sortens gashantering man egentligen borde låta bli..
Då har tc gått in och stoppat lyften.
För att åka bakhjul behöver awc och tc slås av.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |