Word! Någon som hittar utförsäljning av RX7-RR4?Gött då, då kanske man kan köpa sig en RR4 för en bra peng istället![]()
Word! Någon som hittar utförsäljning av RX7-RR4?Gött då, då kanske man kan köpa sig en RR4 för en bra peng istället![]()
Word! Någon som hittar utförsäljning av RX7-RR4?
Det är ett bra pris. Synd att jag är så tramsig och tycker att dekaler och klarlack är mervärde på skyddsutrustning, iaf. vad gäller Mamola-lacken. Så dj-fla läcker. Om den prissänks i min storlek så
Det är ett bra pris. Synd att jag är så tramsig och tycker att dekaler och klarlack är mervärde på skyddsutrustning, iaf. vad gäller Mamola-lacken. Så dj-fla läcker. Om den prissänks i min storlek så![]()
Jag tyckte också det, tills jag såg att det står "Randy" 27 gånger på hjälmen. Nog för att den brittiska betydelsen stämmer in på mig, men det vill jag inte meddela genom text på hjälmen.
Det är ett bra pris. Synd att jag är så tramsig och tycker att dekaler och klarlack är mervärde på skyddsutrustning, iaf. vad gäller Mamola-lacken. Så dj-fla läcker. Om den prissänks i min storlek så![]()
Jag hittade även denna sidan: http://www.ridersdiscount.com/arai/rx7-corsair/Word! Någon som hittar utförsäljning av RX7-RR4?
Ja vilken shop köpte du från, molgan snackade om de där.Det gar fint att hitta billiga RX-7-or om man letar lite...gav 2800 inkl. frakt for min Edwardsreplika i varas fran USA/eBay...bara att kika runt lite.
Nu har jag 6 stycken RX-7-or i en liten monter hemma, enbart for att titta pa![]()
/L
Ja berätta nu!Ja vilken shop köpte du från, molgan snackade om de där.
Berätta nu![]()
Det var som! Det hade jag ingen aning om betydelsen, var tvungen att googla. Nu blev jag än mer köpk-t.Jag tyckte också det, tills jag såg att det står "Randy" 27 gånger på hjälmen. Nog för att den brittiska betydelsen stämmer in på mig, men det vill jag inte meddela genom text på hjälmen.
Det skumma är att jag sett en Randyreplika i verkligheten, och på den stod det "Randy" flera gånger om. Men på bilderna på Arais hemsida finns inte de texterna.Det var som! Det hade jag ingen aning om betydelsen, var tvungen att googla. Nu blev jag än mer köpk-t.
Värdig uppföljare till det klassiska vurpollonet. Undrar om den finns i blålila?
Nakano Shuriken var cool, men Matsudo med ormen var bättre. Jupp, inte lätt att välja julklapp i år inte.Det skumma är att jag sett en Randyreplika i verkligheten, och på den stod det "Randy" flera gånger om. Men på bilderna på Arais hemsida finns inte de texterna.
Annars är ju RR5 i Nakanolacken sjukt najs. Pedrosan också. Ojoj, hur ska jag kunna välja? Den metallicvita går inte heller av för hackor iofs.
Jag hittade även denna sidan: http://www.ridersdiscount.com/arai/rx7-corsair/
En RX7 replica hjälm inklusive frakt till sverige för 4 360 SEK, det är väl helt okej!![]()
Haga lacken! Riktigt läcker.![]()
Synd bara att den får dåligt i testerna i hjälmarnas motsvarighet till euro-ncap
http://sharp.direct.gov.uk/search/r...manufacturer=0&type=0&rating=0&size=0&price=0
Den bilden kan man verkligen inte lita på, det viktigaste med en hjälm är stoppningen och vad säger bilden om det?
Klart du försvarar en modell som du har fem utav men skulle jag vara du så hade jag använt de som inredningsfaktor i hemmet bara![]()
Ang. moto-GP hjälmarna så tillverkas de individuellt för varje förare och av ännu mer exklusiva material och en sådan hjälm kan man bara drömma om !
Nakano Shuriken var cool, men Matsudo med ormen var bättre. Jupp, inte lätt att välja julklapp i år inte.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |