Det finns säkert goda marginaler på vinster för banägaren redan de första åren. Man vill ju inte jobba gratis.
Nyss var det "-lätt att säga nåt när man inte sett ATT" nu sägs det "-lätt att säga nåt om man inte testat"
Jag har sett ATT, kommer inte ändra mig gällande att jag tycker det är lite för dyrt och att det inte håller lika hög standard vad gäller säkerheten som andra storbanor, även om jag testkör.
Ni måste kunna ta konstruktiv kritik!
Vore toppen om man kunde köra på ATT en halvdag eller så om det blev billigare. Alla behöver lite trafikövning på ett inhägnat område och inte öva på bulten!
Klart att de flesta som körde på ATT på testköringarna tycker att det är en bra bana. De har vetat om att det inte går att jämföra en trafikövingsplats med en storbana och att det inte skall bombas och köras vårdslöst utan skall likna en gatkörning och därmed har förväntningarna på ATT inte varit långt ifrån verkligheten. Finns ingen anledning till missnöje då.
De som har missnöje med ATT stannade förmodligen hemma på soffan och på SH eller körde nån knix eller så

vilket var rätt val för dem.
Jag kommer givetvis testa ATT nästa säsong, då även jag behöver träna på min körning. Men det kommer ske med lite missnöje över en sinande kassa den månaden. Förhoppningsvis så kanske säkerheten har förbättrats till dess också, så vi kan få fler nöjda åkare.