Arnold vann valet!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
McB skrev:
Det är skillnad på att acceptera och att respektera.
Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ugluk skrev:
Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.

Om man röstar blått så är man en bortskämd barnrumpa? Intressanta fördomar du har.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
McB skrev:
Det är skillnad på att acceptera och att respektera.
Ja, utfall i fria och allmänna val måste man respektera. Att snuten tar ens körkort för en helt obetydlig fortkörning är man tvungen att acceptera.

Men ok, jag är väl tvungen att acceptera att ni tycker att era VÄRDERINGAR är mer rätt än andras VÄRDERINGAR :hej

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
McB skrev:
Om man röstar blått så är man en bortskämd barnrumpa? Intressanta fördomar du har.
Nej, läs rätt. Jag pratar om EMU-valet. (Visste inte ens att man kunde rösta blått där :rolleyes: )

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Freppa skrev:
Ja, jag vet inte om vi skall klaga så jävla mycket på de som röstat i Californien. I Sverige är vi ju uppenbarligen inte kompetenta att rösta heller. En majoritet har ju visat det både i riksdagsval samt EMU (vilket vi för övrigt redan är med i så vad i helvete röstade vi om?!)
Tyvärr så utvecklades omröstningen om EMU till en missnöjesyttring mot ''eliten'' och då flertalet inte tillhör eliten
så förlorade eliten! Vill inte eliten respektera detta så kommer
vänstern att göra ytterligare framsteg

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ugluk skrev:
Nej, läs rätt. Jag pratar om EMU-valet. (Visste inte ens att man kunde rösta blått där :rolleyes: )

Sorry, missuppfattade dig där. Nåväl, jag anser fortfarande att Sverige ska gå med i EMU fullt ut. Jag ändrar inte åsikt för att jag tycker annorlunda än en majoritet av Sveriges befolkning.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
BMW R90s skrev:
Tyvärr så utvecklades omröstningen om EMU till en missnöjesyttring mot ''eliten'' och då flertalet inte tillhör eliten
så förlorade eliten! Vill inte eliten respektera detta så kommer
vänstern att göra ytterligare framsteg
Det är en tolkning. En annan tolkning är att svenska folket var väl insatta och motsatte sig maktöverlämnandet.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
McB skrev:
Tycker vi verkligen det? Freppa, hjälp mig. :eek: ;)

There there my little one. Det är klart att vi tycker våra värderingar är mer rätt än andras. Så, gå nu genast och titta på bilden på Carl Bildt framför Svenska flaggan och upprepa ditt mantra "Capitalism is goooooood".

/Hellre död än röd

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Jag vill ha Rubel och röd fana, när röstar vi? :confused:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
There there my little one. Det är klart att vi tycker våra värderingar är mer rätt än andras. Så, gå nu genast och titta på bilden på Carl Bildt framför Svenska flaggan och upprepa ditt mantra "Capitalism is goooooood".

/Hellre död än röd

Nu mår jag mycket bättre, tack.

Ni får dock klara er utan mig en stund, för jag måste jobba så att jag får lite pengar att skatta för. Jättetrevligt. :hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
:hej
Freppa skrev:
...Carl Bildt...

/Hellre död än röd
Se där, nu börjar vi närma oss en förklaring till varför vänstern vinner val. Den bottenlösa inkompetensen i vårt eget läger, obildade, dryga dumhuvuden som gör sveriges största "höger"parti till ett enfråge- och kvacksalvarparti :zpy

/H.ögerman

Edit: fan vad sne man blir :mad:

Nyheter
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad