Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.McB skrev:Det är skillnad på att acceptera och att respektera.
Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.McB skrev:Det är skillnad på att acceptera och att respektera.
Ugluk skrev:Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.
Ja och Gudrun...Ugluk skrev:Du behöver nog inte skämmas alltför mycket.. Vi har ju haft Ian och Bert, och italienarna har ju sina stolpskott..
Ugluk skrev:Jo, men gnället får er att framstå som små bortskämda barnrumpor, och det respekterar inte jag.
Ja, utfall i fria och allmänna val måste man respektera. Att snuten tar ens körkort för en helt obetydlig fortkörning är man tvungen att acceptera.McB skrev:Det är skillnad på att acceptera och att respektera.
Bingo skrev:
Men ok, jag är väl tvungen att acceptera att ni tycker att era VÄRDERINGAR är mer rätt än andras VÄRDERINGAR![]()
Bingo skrev:Men ok, jag är väl tvungen att acceptera att ni tycker att era VÄRDERINGAR är mer rätt än andras VÄRDERINGAR![]()
Nej, läs rätt. Jag pratar om EMU-valet. (Visste inte ens att man kunde rösta blått därMcB skrev:Om man röstar blått så är man en bortskämd barnrumpa? Intressanta fördomar du har.
Lokke skrev:Förresten så ska jag väl inte säga så mycket, vi har nämligen en sån här till riksdagsman:
http://www.tonyhalme.net/
För tillfället under polisutredning för olaga vapeninnehav, rattfylleri mm mm....
http://www.helsinki-hs.net/news.asp?id=20030910IE2
Då känner man sig stolt som finländare.....![]()
Tyvärr så utvecklades omröstningen om EMU till en missnöjesyttring mot ''eliten'' och då flertalet inte tillhör elitenFreppa skrev:Ja, jag vet inte om vi skall klaga så jävla mycket på de som röstat i Californien. I Sverige är vi ju uppenbarligen inte kompetenta att rösta heller. En majoritet har ju visat det både i riksdagsval samt EMU (vilket vi för övrigt redan är med i så vad i helvete röstade vi om?!)
Ugluk skrev:Nej, läs rätt. Jag pratar om EMU-valet. (Visste inte ens att man kunde rösta blått där)
Det är en tolkning. En annan tolkning är att svenska folket var väl insatta och motsatte sig maktöverlämnandet.BMW R90s skrev:Tyvärr så utvecklades omröstningen om EMU till en missnöjesyttring mot ''eliten'' och då flertalet inte tillhör eliten
så förlorade eliten! Vill inte eliten respektera detta så kommer
vänstern att göra ytterligare framsteg
McB skrev:Tycker vi verkligen det? Freppa, hjälp mig.![]()
![]()
Ugluk skrev:Det finns f.ö. en gammal tråd om Columbine, så behöver inte det avhandlas här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=10057&highlight=heston
Freppa skrev:There there my little one. Det är klart att vi tycker våra värderingar är mer rätt än andras. Så, gå nu genast och titta på bilden på Carl Bildt framför Svenska flaggan och upprepa ditt mantra "Capitalism is goooooood".
/Hellre död än röd
Se där, nu börjar vi närma oss en förklaring till varför vänstern vinner val. Den bottenlösa inkompetensen i vårt eget läger, obildade, dryga dumhuvuden som gör sveriges största "höger"parti till ett enfråge- och kvacksalvarpartiFreppa skrev:...Carl Bildt...
/Hellre död än röd
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år