Freppa skrev:And soon, we will have destroyed them all. The fools! Muhhahah! MUHAHAHA! MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Jag har en vänster som knäcker lårben. Be afraid freppa, be very afraid
gladh
Freppa skrev:And soon, we will have destroyed them all. The fools! Muhhahah! MUHAHAHA! MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
gladh skrev:Ingen större fara att du skulle vara ensam om att tycka så här inne _martin. Det finns ett gäng här inne som håller sig vänster om mitten.
gladh
gladh skrev:Jag har en vänster som knäcker lårben. Be afraid freppa, be very afraid![]()
gladh
Freppa skrev:Du skall vara gladh att jag inte fått för mig att skicka 10 auktoriserade revisorer på dig, ditt lilla vänstermögtock!![]()
Är det inte det som socialdemokratin handlar omoFFkeFF skrev:Det "roliga" är ju att man är tvungen att vara rik för att få bra och snabb vård i sverige, eller för att få en vettig pension, trots att vi betalar så extremt höga skatter.
berggren_martin skrev:Kan hålla med om att skatterna är väl höga just nu, men någon chocksänkning tror jag definitivt inte på. Bara tanken på att instans efter instans privatiseras ger mig kalla kårar. Jag vill inte ha ett klassamhälle där man måste vara rik för att exempelvis ha rätt till bra sjukvård eller äldrevård. Hoppas jag inte är den enda här som tycker det.
Ja du ser själv. Vi slipper Alf och Mauds parti slås ihop med Lantmännen. Är inte det positivt va?gladh skrev:...Kd närmar sig pensionering och en inte allt för vild gissning är att efter Affe lägger skorna på hyllan så kommer siffrorna att dala.
Centern, tja Maud Olofsson har ju inte lyckats med mer än att splittra högern så henne kan man ju alltid fortsätta att hoppas att hon gör ett gediget arbete...
Bingo skrev:Ja du ser själv. Vi slipper Alf och Mauds parti slås ihop med Lantmännen. Är inte det positivt va?![]()
DreeTman skrev:fattar inte att folk gnäller så över Arnold. Faktum är att han hade lyckats rätt bra i USA redan innan han blev skådis, då som fastighetsmäklare.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |