Pinsamnt om kommentatorerna inte ens sett MotoGP 2006. Dom brukar kunna ta hjälp av en fet bok som kommer ut varje år med alla resultat i sen serien startade 1949. Dom ska inte behöva göra felsägningar bara för att få in pengar på sms-svar av massa folk som ska rätta dom..
Simoncelli är ju för fan PINSAM !
Och ödmjukt av Stoner att erkänna sanningen i intervjun att även om han hade varit närmre Spies så hade han nog inte rått på honom idag ändå.
Passar väl dig då du är en fördom i mänsklig skepnad...
Fällde Pedrosa?
Ja!!!!!
Och nu verkade det som han fällde Lorenzo..
Eller såg jag fel den gången med???
Ja!!!!!
Och nu verkade det som han fällde Lorenzo..
Eller såg jag fel den gången med???
Ser ut som att detta börjar bli en vana för honom. Simoncelli är för ivrig efter sin första vinst. Har själv Simoncelli som favorit och trodde att det skulle bli lite flygande nävar här och var vid den kraschen.sideshowbob gör det igen, drar ner min persoliga favorit desutom, tur att kvarterskrogen bjöd på god fläskfilé..
Kul som f*n att Spies fick vinna! Kanske äntligen lossnar för honom.
Det som förbryllar mig är att kommentatorerna (Viasat) sa att han körde Suzuki till vinst i superbike. Han körde väl Yamaha där också?
Körde Suzuki i ama och vann -06,-07 och -08 tror jag,sen wsbk på yamaha.
Ok, tack. Bara sett honom i wsbk innan så därav min förvirring. Skönt att det inte var demensen...
Gnället över Krullet bara fortsätter, märkligt att ingen mer än z-berg verkar se en stor mästares första stapplande steg.
OK han rör till det kring sig nu men det är härligt att se en gubbe som inte nöjer sig med att räkna VM-poäng och taktikköra med 50 meters lucka som en söndagsutflykt med SMC.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|