2fast4hjo skrev:Har hus på 250 kvadrat och två garage som står tomma, snacka om waste, tar bara tid o städa. Det är mycket man köper som man inte använder fullt ut, men med tanke på att man ändå kör/åker nästan varje lediga timme på vår/sommar/höst så tycker jag nog inte att det är waste med pengar att köpa en dyr hoj som man tycker om och trivs med oavsett om man kör bana eller ej.
Man behöver inte köra på bana för att prova sina vingar om man har goa slingriga vägar där man bor
Ngn som behöver garage hojta.
Jag har inte sagt att man behöver använda det FULLT ut, men iaf till dess syfte. Din liknelse är rätt dålig men jag ska spinna vidare på den.
Jag antar att du köpt/byggt dina garage för att du planerar ställa bil,mc,grässklippare etc där, alt du behöver utrymmet som föråd eller liknande.
Har du köpt/byggt dina garage för "att du har råd" och för att det är snyggt och du mår bra när grannarna kollar efter det så tycker jag personligen att det är synd om dig.
Men du har rätt i att bra slingervägar kan ge en mycket bra körupplevelse också, men är det då säkrare än bankörning?
/N