Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Bättre att slita ut pipan genom att skjuta med den istället för att rengöra den till döds.
Ja, det handlar ju om att man får en pipa som är lättare att rengöra om man kör en break in. Det är ju dumt. ^^
Bättre att slita ut pipan genom att skjuta med den istället för att rengöra den till döds.
Ja, det handlar ju om att man får en pipa som är lättare att rengöra om man kör en break in. Det är ju dumt. ^^
Vetenskapliga bevis? Humbug.
Det är säkert skitbra att göra break-in, men av alla jag känner som skjuter så har ingen gjort det och ingen har problem med bössan. Så jag chansar.
Well.. Jag baserar det på att alla bänkskyttar gör det med sina pipor. Om det är några som kan hur man får ut maximal prestanda och precision ur ett vapen så är det dom.
Personligen så orkar jag inte.
Well.. Jag baserar det på att alla bänkskyttar gör det med sina pipor. Om det är några som kan hur man får ut maximal prestanda och precision ur ett vapen så är det dom.
Personligen så orkar jag inte.
Det är så mycket tactical hit och dit. Vad ska det betyda egentligen?
Så! Då var höstens rådjursjakter inbokade. Börjar med bockjakt den 17:e och sen två drevjakter i Oktober.
Ska se om man kan ordna lite harjakt när snön kommit också.
Överprisade undermåliga produkter för folk som inte vet vad de håller på med.
Är det din egenladdade ammo?
Mycket snyggt. Vad för stöd?Nope, har inte orkat börja ladda till gubbsexan ännu utan detta är fabriksladdade Norma 180 grains Oryx.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|