Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Ja om man bara får dumpa mag:en så. Tycker det ser slarvigt ut jag.
Varför skulle man inte få dumpa magasinet?
Jag är kanske skadad men jag tycker att magasinen skall med även om de är tomma. Fast jag är skolad i tillämpningen och inte i tävlingsformatet.
Någon annan som har cammo-tejp på sin bössa?
Min instruktör hade det på sin bocks pipa och jag blev avis. Har planer på att efterlikna.
View attachment 413968
Ta inte den på bilden som är som gasbinda, lite kemikalier och den blir som sörja. Har en annan av vävtejp. Den skulle nog funka bättre, men det är svårt att få det snyggt. Jag har bara som repskydd på ljuddämparen.
Jag vänder mig inte mot mönstret. Utan typen av tejp. Den där finns på biltema. Men det kommer hålla två jaktdagar om ens det.Jag är mest sugen på den i mitten, där nere. Min plan är att se bad ass.
Kan behövas eftersom jag inte kommer ha så mkt mer "jaktiga" saker.
Har köpt ett vapenvårdskit idag. Läskstångskit, rengöringsmedel, läsklappar och en bore snake för fältbruk.
Dock inget för min kal.16-brakare. Inte heller någon vapenolja. Har någon ett bra tips på olja? Inte clp eller smx. Det är för combat för min sovjet och min belgare.
Handlade hos xxl i bromma blocks. De hade en vapensmed som kunde kika på min gamla belgare, är det någon som vet något om just denna smed?
Vad ska du ha gjort? Jag fick stort förtroende för Fabian på WB. Han har firma vid sidan av.
Sen lämna tillbaka vapenvårdskitet och köp Dewey. Absolut om det är delad stång. Jag använder fett till mig bock istället för olja.
Plåtis! Verkar som jag sålt min houge-kolv till 870:in. Nu ska jag ha SGA. Hur bra är framdelen? Är lite sugen på att köra original plast"trä" fram och SGA bak. Ska inte köra något sikte mer än fiberoptiskt korn. Behöver jag någon höjare eller förlängare?
Vad är stipplar och varför köpte du två? Använder du höjare även utan sikte?Framdelen är bra. Den är skitbra om man stipplar den.
Jag köpte bägge kiten med kamhöjare samtidigt med allt annat. Lika bra att ha. Förlängarna får du med stocken.
Vad är stipplar och varför köpte du två? Använder du höjare även utan sikte?
Vad ska du ha gjort? Jag fick stort förtroende för Fabian på WB. Han har firma vid sidan av.
Sen lämna tillbaka vapenvårdskitet och köp Dewey. Absolut om det är delad stång. Jag använder fett till mig bock istället för olja.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|