Uppfattat. Tror iofs att det kan bli schysst stuk med trä fram och plast bak. Får se hur jag gör. Är det bara att beställa från brownells eller finns det någon i eu som har dom rimligt prisade?
Tack för infon! Hur funkar rembygelfästet på sidan av kolven? Ska man ha någon remfäste där eller är det bara att trä in remmen?
Nu tittade jag lite på WB-sidan.
Kan någon pistolskytt svara på varför Beretta 92 fs går på auktion för 1/4 av priset för en Glock 17?
Nu tittade jag lite på WB-sidan.
Kan någon pistolskytt svara på varför Beretta 92 fs går på auktion för 1/4 av priset för en Glock 17?
Håller med Plåtniklas, och jag har skjutit en hel del med bägge modellerna;
Glocken är inte bäst på precicison och fält, men den är så bra till dynamiskt pangande att den har en stående köpgrupp.
Berettan suger på dynamiskt. Den må vara okej till precision och fält, men det finns så många andra bättre alternativ att köpsuget uteblir.
I .223? Kul! Blir det chassi eller originalkolv? Går att höja original kolvkammen, billigt tips. Metod finns i t3 tråden på robsoft.Hehe,
Min T3 Varmint SS kom hem igår.
Så, idag köpte jag en påse gottåblandat för den att mumsa på
Bra, fler till mig (italofil)
I .223? Kul! Blir det chassi eller originalkolv? Går att höja original kolvkammen, billigt tips. Metod finns i t3 tråden på robsoft.
Har du egen nyckel? Till vilken? Jag är på.Är det förresten någon/några som vill slå följe till en skeetbana någon gång?
Har du egen nyckel? Till vilken? Jag är på.
Är det förresten någon/några som vill slå följe till en skeetbana någon gång?
Lerduvor skjuter man när dom är på marken.
Det där skulle se kul ut med sovjeten
Min hagelspruta är för avlivning av skogshönor, inshallah.
Nix. Tänkte gå med i någon förening och braka in baikalen ordentligt, den är nästan ny. Fast gammal då. USSR, fuck yeah!
Edit: hjk verkar hetast för min del.
Lerduvor skjuter man när dom är på marken.
HJK skrattar bara åt pumpar.
Verkar som mycket av utmaningen är att ladda fort. Kör ni inte texas star? Är ju roligare med rörliga mål.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|