Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Jaha..jag trodde ni snackade om "IRL"..jag kan ju tillägga (om ni inte snappat upp det redan ;)) att jag ÄR hjärndöd :p men jag kan laga mat..det kan kompensera ibland:tungan :tungan :D

Mjo, gäddan gjorde nog det tror jag. Skulle självklart klargjort att jag råkat ut för både msn och IRL tystnad.

Det är skillnad på att öppna kakhålet innan man tänkt klart och att vara hjärndöd. Har själv en enastående förmåga att aktivera munnen innan hjärnan kommit in i matchen :tummenupp

Gillar du att laga mat också? :flirta

FreddaGädda

Guest
Jag trodde/förutsatte samma sak, och jag kan inte ens laga mat... :huvet

Och så kommer GuW och skryter om hur kass han är, med självdistans.

:rofl :tummenupp

Och för övrigt refererade jag till allt. IRL, MSN och telefon. :gnissla

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mjo, gäddan gjorde nog det tror jag. Skulle självklart klargjort att jag råkat ut för både msn och IRL tystnad.

Det är skillnad på att öppna kakhålet innan man tänkt klart och att vara hjärndöd. Har själv en enastående förmåga att aktivera munnen innan hjärnan kommit in i matchen :tummenupp

Gillar du att laga mat också? :flirta

Japp det gör jag :tuttar
Denna har jag över skrivbordet men det verkar inte fungera :tungan

Bifogat

• Nurseys rules.JPG
    Nurseys rules.JPG
    8.8 KB · Visningar: 33

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
För det första, är en importerad skåning. Har alltså säkerligen inte delat plugg med dig. Ever. Och för det andra så stör jag mig kopiöst på ord som luder, hora etc. Det är bara nedsättande, låter grymt obildat och bittert. :ajjabajja

Eeeeääävööööööuuur!!

HATAR när fjortisar säge rdet, det låter bara obildat och bittert.

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
se filmen "du har 57 nya meddelanden" sen sätter du upp lappar på stan, med texten "singel och snygg?" sen kommer det garanterat ringa massa fina pumor

Ja eller "samlag - 100kr" :backontop

Att fånga en tjej är inte svårt men RÄTT tjej... :huvet

Kia

Guest
Med så många tips kan man ju inte låta bli att undra om trådskaparen har fångat sig nåt fruntimmer???? :va

FreddaGädda

Guest
Hur lång är du?
Är du inte allt för lång så kan jag nog en fixa en blinddejt med en 24 årig brunett från Södertälje på 160 centimeter :D

175 cm på längden. En sån där gullig liten toyboy :hihi
Gillar hon inte långa killar?

Blinddejter är jag dock på tok för feg för. :gnissla
Det finns enklare, säkrare kort att köra på.

Ska exempelvis ut och ragga ikväll. Får se hur det går. :5sure
Och i morgon ska jag hem till nån chey från en dejtingsajt. Hon lät väldigt bestämd på telefon så hon är säkert en sån där som gillar att dominera med nitar, läder och piskor. :eek:

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
The Game är grym överskattad och fungerar enbart som tillfällig självförtroende-höjare och ger i bästa fall tydligen en hel del ytliga, temporära förhållanden. Strauss erkänner själv i slutet utav boken att man i slutändan inte kan spela någon annan om man är riktigt kär. :pannkyss

FreddaGädda

Guest
The Game är grym överskattad och fungerar enbart som tillfällig självförtroende-höjare och ger i bästa fall tydligen en hel del ytliga, temporära förhållanden. Strauss erkänner själv i slutet utav boken att man i slutändan inte kan spela någon annan om man är riktigt kär. :pannkyss

Zie amerikan brewds funkar på ett annat sätt också vad det gäller att vara mottagna för raggning. Flera av de tekniker han använder i boken skulle fungera dåligt på svenska tjejer. Kan inte peka ut vilka eftersom jag helt enkelt inte minns. Mänsklig beteendesociologi var ett intresse redan från början, så det var inte mycket som var särskilt nytt vad det gäller själva dynamiken. Däremot har jag alltid varit helt värdelös på att starta en konversation, eftersom jag hellre observerar än interagerar. Det gav bra riktlinjer att gå efter och utveckla.

Hoppas inte alltför många läser den. Har redan sett en handfull "mini-Styles" som kör rakt ur boken. Pinigt att titta på. :gnissla

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...