FreddaGädda
Guest
Att prata med någon.. Och få relationspropaganda påtryckt utan att fråga om det.. "Åh, han är så fantastisk och han gör det och han gör det här!"
Att logga in på MSN.. Och folk heter "Älskar dig (insert name), du och jag för evigt!" (Vilket ju i verkligheten motsvarar ungefär två veckor.)
Att fråga "Hur är läget" på MSN.. Och få svaret "Jättebra, blabla och jag ska snussegulla och blabla parmiddag igår och blöblö kommer snart hem från jobbet så vi ska ha myskväll och mjömjö..
Att logga in på Facebook.. Och samma visa där..
Vart man än vänder sig blir man matad av detta totalt ointressanta kräkmedel som andras kärleksliv är.
Hur är det med er andra?
Jag vill i alla fall inte höra om andras pojk/flickvänner.
Borde man verkligen utsätta andra för sitt eget kärleksliv?
Att logga in på MSN.. Och folk heter "Älskar dig (insert name), du och jag för evigt!" (Vilket ju i verkligheten motsvarar ungefär två veckor.)
Att fråga "Hur är läget" på MSN.. Och få svaret "Jättebra, blabla och jag ska snussegulla och blabla parmiddag igår och blöblö kommer snart hem från jobbet så vi ska ha myskväll och mjömjö..
Att logga in på Facebook.. Och samma visa där..
Vart man än vänder sig blir man matad av detta totalt ointressanta kräkmedel som andras kärleksliv är.
Hur är det med er andra?
Jag vill i alla fall inte höra om andras pojk/flickvänner.
Borde man verkligen utsätta andra för sitt eget kärleksliv?
Last edited: