Att skylta med sitt förhållande: Lämpligt eller djävulsk irriterande?

Dominator-Rocks

Guest
Jag tycker det är freckt när man kan skryta inför polarna hur pass bra man är som lärare och hur pass väl man har lyckats utbilda sin "hemjälp"!

Jag har lärt henne att:

Ligga med mig när jag har stånd..
Nu kan min både diska och stryka samtidigt eller nu har jag äntligen lärt henne... ...alltid står snacks i skafferiet samt iskall öl i kylen osv osv !

Det där med rosa moln är bara pluff!

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
:D håller iof med dig men tror inte det är så väldigt problem i min generation ,då är de nog mer sugna på att bli singlar igen ha ha fjortisproblem det där,brorsans tös har nåt sånt skit som namn på msn och hon har just fyllt sexton:D

Apriliabruttan

You want some, Get some!
Gick med
20 Nov 2007
Hoj
Aprilia RSV R 08:a (SÅLD)
Jag tycker det är freckt när man kan skryta inför polarna hur pass bra man är som lärare och hur pass väl man har lyckats utbilda sin "hemjälp"!

Jag har lärt henne att:

Ligga med mig när jag har stånd..
Nu kan min både diska och stryka samtidigt eller nu har jag äntligen lärt henne... ...alltid står snacks i skafferiet samt iskall öl i kylen osv osv !

Det där med rosa moln är bara pluff!

*ASG*

Henken

Guest
Det är väl gulligt när folk visar sin kärlek för varandra. Problemet är att det inte är äkta, utan bara spel för gallerierna så att säga. Förmodligen ligger hon redan med random arbetskamrat och ljuger sig blå inför pojkvännen.

Trust me, jag är en random arbetskamrat!och kvinnobitter =)

IronMike

Guest
whahahaha

jag är tvärtom, det har bara varit mina flickvänner som vetat om att vi varit tillsammans, inga andra....

jag föredrar att ha alla dörrar öppna. eller bevisat skyldig, tills motsatsen är bevisad :rolleyes:

IXXUS

stånkaljud,öl och kvinnofolk...
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
gammel gixxer Martin, TT600, Xt660x -08
whahahaha

jag är tvärtom, det har bara varit mina flickvänner som vetat om att vi varit tillsammans, inga andra....

jag föredrar att ha alla dörrar öppna. eller bevisat skyldig, tills motsatsen är bevisad :rolleyes:

Slå detta: Har gått i samma klass med min fru från 1:an till 9:an =hela grundskolan och vi har våra föräldrar 50 meter från varandra och de har bott där sen -72. Nu är jag gift med denna underbara kvinna, snacka om att man känner sin kvinna...!!!!
Vi har ett helt underbart förhållande med massor av aktiviteter i och utanför sängen... Där finns sporthojar och roadracingVM i Anderstorp med camping och annat kul, kommer inte att tragga mer om detta för ni tror att jag är en gammal gubbe som inte kan köra SH, tro mig ,jag har också kört mycket på slangen med min gamla sucka 1135.
Godnatt å ett gott nytt från Foffor.

IronMike

Guest
Slå detta: Har gått i samma klass med min fru från 1:an till 9:an =hela grundskolan och vi har våra föräldrar 50 meter från varandra och de har bott där sen -72. Nu är jag gift med denna underbara kvinna, snacka om att man känner sin kvinna...!!!!
Vi har ett helt underbart förhållande med massor av aktiviteter i och utanför sängen... Där finns sporthojar och roadracingVM i Anderstorp med camping och annat kul, kommer inte att tragga mer om detta för ni tror att jag är en gammal gubbe som inte kan köra SH, tro mig ,jag har också kört mycket på slangen med min gamla sucka 1135.
Godnatt å ett gott nytt från Foffor.
jag tvivlar inte alls på att det kan bli så bra :) god fortsättning på er! jag kan tänka mig sånt, men jag är nog inte den typen, jag älskar kvinnor i plural, ingen kvinna har allt, men alla har något... har inte alls ngt emot dom som håller sig till en kvinna från 1 år till 100 år. Men som trådskaparen menade, att vissa skall tjata om det dagligen "att dom har kvinnan i sitt liv osv.." det är trams..

:)

_teSSan_

Guest
När man pratar med människor som frågar hur det är och vad man gjort på sistone så blir det liksom naturligt att man berättar om kärleken, barnen och sånt. Det tycker jag inte är att skryta och om någon tycker det så antar jag att de bara är avundsjuka och bittra.

Det är ju sånt mitt liv innehåller och om någon frågar mig om mitt liv så antar jag att de vill veta? Om det är så jobbigt att lyssna på så varför fråga? Vad ska man prata om då egentligen? Väder, vind och hur fort man körde? Kom igen nu, det är väl naturligt att man pratar om vad som händer omkring en?? :va

Jag har hållit tyst varje gång du har anklagat hälften av alla SH-medlemmar för att va bittra och avundsjuka, men nu lägger jag mig också i.

För det första så är jag inte det minsta avundsjuk på att du har gift dig med en gammal ungrare, jag föredrar pojkvänner i min egen ålder, och för det andra har jag inga skäl att tro att ungrare är så fantastiskt mycket bättre än svenskar, och alltså ingen anledning att va avundsjuk på den delen av honom heller.

Och bitter? Varför skulle man va bitter bara för att man inte vill läsa gammal-ungrare-reklam så fort man går in på SH?

Och tråden handlade inte om folk som berättar om sin man/fru och sina ungar om nån frågar nåt om deras liv, utan om folk som heeela tiden måste trycka ner i halsen på alla omkring att de har det så jävla bra och att de är så jävla lyckliga, utan att man ber om informationen.

Kul för dem/er, men jag bryr mig inte, jag är fullständigt nöjd med mitt liv trots att jag inte har både gift mig och sen gift om mig med en ungrare, och jag har inget att klaga på min pojkvän om, trots att han är både svensk och nästan ung.

Snälla, inse att det är dags för dig att lägga ner avundsjuk&bitter-snacket.

_teSSan_

Guest
I feel your pain fast just i detta inlägget är hon väl rätt oskyldig va? :näsblod

Det är alltid samma tjafs om att alla är avundsjuka och bittra för att vi inte har lika perfekta liv som henne, hon verkar inte få in att alla inte vill ha det som henne. Jag skulle inte stå ut med att va "hemmefru" och gå hemma hela dagarna, och jag vill inte ha hennes man, hon borde på nåt vis inse att inte alla vill dett med tanke på vad alla säger till henne.

Jo, fast det var lika trovärdigt som när vissa filmkändisar på forumet ska snacka trafiksäkerhet....

:hihi

Last edited:

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Men jag förstår inte riktigt så förklara för mig.

När man pratar med människor som frågar hur det är och vad man gjort på sistone så blir det liksom naturligt att man berättar om kärleken, barnen och sånt. Det tycker jag inte är att skryta och om någon tycker det så antar jag att de bara är avundsjuka och bittra.
Det är ju sånt mitt liv innehåller och om någon frågar mig om mitt liv så antar jag att de vill veta? Om det är så jobbigt att lyssna på så varför fråga? Vad ska man prata om då egentligen? Väder, vind och hur fort man körde? Kom igen nu, det är väl naturligt att man pratar om vad som händer omkring en?? :va

Å nej jag har inte min mans namn på min MSN för att skryta.
(men jag har hans namn tatuerat på min vänstra vrist som en kärlekssymbol till honom. Inget man tar bort efter en vecka eller två...)

Helt på din sida FREDDAGÄDDA de är så jobbigt och lite barnsligt med allt gulli gull. min flickvän vart sur för jag inte skriv älskar dig (insert name) på msn men efter lite övertalning och förklara att de känndes barnsligt så tog hon bort mitt namn med:p

välldigt roligat att hon kia är med i denna diskutionen faktist för hon symboliserar verkligen denna individen. hon måste informera alla om att hon är gift vilket man ser på bilden och att hon är gift med en rik ungrare.
detta känns som de hörde hemma i sjunde klass aah! haru sett kalle han har värsta moppen han är såå snygg!

Dark_Messenger

Guest
Det är rätt patetiskt med människor som öppnar sig för totala främlingar det första dom gör. Med vänner osv en sak, men strangers.. Nae.

EDIT: Hmm, svarade jag på rätt fråga nu :gnissla

Last edited:

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Jag har ingenting emot att kusinen på MSN kallar sig XXXX- "You are the best thing in my world, I´m so pround to call you my girl".. Glad för hans (och alla andras!) skull.

May the forces be with the lucky people! :tummenupp

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det är alltid samma tjafs om att alla är avundsjuka och bittra för att vi inte har lika perfekta liv som henne, hon verkar inte få in att alla inte vill ha det som henne. Jag skulle inte stå ut med att va "hemmefru" och gå hemma hela dagarna, och jag vill inte ha hennes man, hon borde på nåt vis inse att inte alla vill dett med tanke på vad alla säger till henne.

:yoparty Tack för den! Jag skulle vilja säga samma sak men då skulle jag bara varit ett manssvin.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97

:fakta :buga

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom