R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Du för det första har jag aldrig anklagat dig för att vara bitter eller avundsjuk, om du tar åt dig eller provoceras av inläggen så är det upp till dig.
Har överhuvudtaget inte tagit upp någonting om ungrare eller ålder i den här tråden. Om du irriterat dig på andra inlägg kan du väl svara på dem då eller skicka ett PM, de är helt orelevanta i denna tråd.
Om du på ett vettigt sätt kan förklara för mig varför så många har så svårt att glädjas med andra (spelar ingen roll vad det är för något kärlek, lotterivinst, köpt ny hoj osv...) utan att nämna bitter eller avundsjuk så ska jag med spänning läsa det. Jag har nämligen svårt att förstå varför man inte ska glädjas åt andras lycka.
Om du läser tråden från början igen så ser du också att jag så jättemycket bad om ursäkt för att jag missuppfattade vad tråden handlade om "fjortisförhållanden". Så jag får väl be dig om ursäkt också då att jag missuppfattade vad tråden handlade om. Sen får jag väl säga som jag brukar då använd "ignore-funktionen" om det är något som stör.
eeeh, kan det vara det här folk menar