Starstriker
Som man googlar får man svar
Men vafaaan. Har du börjat fuska redan? Jag slutade tvärt. No more snus. Inte den här veckan iaf Öööh. Kankse på fredag? Helst inte.
Sitter här och tuggar nån sorts ört-tuggummin och känner mig helt hyper.
Det är TRIST att inte snusa. Känns B liksom, även om abstinensen inte är så värst farlig. Har har slutat i perioder tidigare. En eller två veckors uppehåll är inga problem. Brukar dock åka dit direkt när det är alkohol inblandat. Det är det största problemet. Om jag lyckas sluta snusa blir jag nykterist på kuppen
Sitter här och tuggar nån sorts ört-tuggummin och känner mig helt hyper.
Det är TRIST att inte snusa. Känns B liksom, även om abstinensen inte är så värst farlig. Har har slutat i perioder tidigare. En eller två veckors uppehåll är inga problem. Brukar dock åka dit direkt när det är alkohol inblandat. Det är det största problemet. Om jag lyckas sluta snusa blir jag nykterist på kuppen
Ingel skrev:2656354kämpa på, vi kan klara det här tillsammans
mitt tips till dig är att skära upp bitar av ingefära och snusa på, bränner lite gott, billigare än oniko och rinner ingenting, man kan stoppa in den under läppen innan man sätter på sig hjälmen i paldiski och spotta ut den när man är framme i vladivostock. jag körde på det i 3 veckor förra sommarn, gick kanon tills jag var tvungen att få köpa ngt i statoilaffären (snygg kassörska) och snus va det enda jag kom på, sen va det kört igen.
Ingefära är visst bra för potenten har jag hört (så då kommer ju det där kassörskeproblemet in i bilden igen)
För att summera de första 10 timmarna... det va dumt att börja precis innan kafferasten och jag tappade nog många kunder de sista timmarna på jobbet. Väl hemma hittade jag en halvuppäten dosa ettan portion, så för att lugna nerverna gick jag lös på den. efter att min ilska hade lagt sig lade jag upp en plan att dela upp dosan i dagsförpackningar, som en liten lunchlåda jag tar med mig till jobbet. det får bli 3 st i morgon, 2 i övermorgon och en om dan tills dosan är slut, sen blir det uteslutande ingefära. skynda långsamt som det heter...
nu ska jag stoppa in den sista för idag och dåsa in, man blir så glad när man har snus utkletat över kudden när man vaknar i morgon.