Socrates
Guest
RebelZero skrev:2171492Hur går det?
Reb0
Just det, glömde...du skulle ju få en liten...hur har det gått?
RebelZero skrev:2171492Hur går det?
Reb0
Waldemar skrev:2173123Just det, glömde...du skulle ju få en liten...hur har det gått?
RebelZero skrev:2173270Det har gått super bra. Han kom ut i måndags förra veckan, efter en raketförlossning Det tog 3 timmar från första känning tills han var ute, och allt gick bra. Nu sover han exemplariskt och äter som en häst, han passerade födelsevikten efter 4 dagar med råge (vilket tydligen är ovanligt). Efter mycket om och men så kom vi fram till att han skall heta Theo. Ett tips är att komma på namnet innan dom har tittat ut, det är fan så svårt att komma på ett bra namn efter. Storebror Philip (5år) tycker det är kul med en lillebror.
Snusandet har jag dock inte lagt av med en, men snart så....
Reb0
southwick skrev:2652872Nu ar det dags igen...sist klarade jag ca 10 veckor. Inte sa jattebra, men ett litet forsta forsok iaf. Fick en liten motgang i livet, och vips sa var det kort, haha!
Men nu ar det som sagt time for another try, hoppas jag kan ha lite battre karaktar denna gangen!
Assa bilden, en favorit i repris for dej med serios snusabstinens...
ZwaniZ skrev:2653238Har rökt å snusat i över 20 år. Träffa min nuvarande tjej för ca1½ år sen. Slutade röka då, och slutade snusa ett halvår senare. Funkar än
Stark kärlek dödar nikotinvana. Tro mig jag vet, har har försökt sluta minst 25 gånger innan jag träffade min nuvarande tjej.. Lycka till
CBR_Falun skrev:2653315Går bra utan kärlek också Slutade snusa för två månader sen och jag drog i mig en dosa general portion per dag i 13 år. Jag har luktat på snus, blivit erbjuden cigg när jag varit full och har inte tagit nåt av det. Har man bara bestämt sig går det. Jag hade ett rent helvete första veckan men inte fan tog jag mig igenom det där bara för att börja igen. Inte en chans.
Till er som funderar på att sluta: Gör det! Man mår såå mycket bättre.
Ingel skrev:2655298ok, då sätter vi igång
30 minuter utan snus nu känns bra än så länge...
AndreasNo skrev:2655330Jag har inte snusat på bra länge, fick en prilla på krogen av nån kollega i förra lördan.. DEN prillan, just DEN gjorde så jag hamna på polisstationen.. snus är inte bra ..
Starstriker skrev:2656310Nu är snuset slut och jag ska inte köpa nåt nytt. Shit. Det kommer bli besvärligt det här.
Vad är det däringa oniko för nåt? Nikotinfritt snus? Bra?
minns inte sa noga, men ja ska tydligen ha kastat den I ansiktet pa vakt lr polis =) men de tror ja inte, ja snusar ju inte ensNiklasL skrev:2655900Nu vill vi(iaf jag) höra hur du hamnade där pga en snus?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari