Förlova sig innebär ju att man just har en tanke på äktenskap så jag förstår inte riktigt varför.
edit: givetvis fattar jag att folk inte vill gifta sig men varför i helvete blanda in ordet förlovning då, får man inte ligga som sambo annars?
i september är jag en "rökt" man, efter 16 år som förlovad och tre valpar får det räcka, altaret nästa på mitt initiativ, jag har hittat den rätta, ska inte klaga, finns fan ingen bättre kvinna på denna planet! jag kommer och går som jag vill, inget jävla tjat om disken, inget jävla tjat om damsugning, inget jävla tjat om tvätten, inget jävla tjat om ungarna, inget jävla bitchande till höger och vänster helt enket, jag kan säga till henne att jag drar och kör cross om en halvtimme oplanerat, hon skulle bara säga -avisst gör du det, lugnt för mig typ! inget jävla gnabbande om minsta lilla, har polare som har det betydligt värre med sina bitchande kärringar! att grabben också kör cross gör inte situationen sämre
nä som sagt, jag är väldigt lyckligt lottad, kan fan inte tänka mig en bättre kvinna
edit: givetvis är det likadant för henne från min sida