Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer? Varför gnälla på någon annan om ni själva vill ha det?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?
 
Last edited:

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Bikerbitch skrev:
2575865 Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?

Du verkar lite bitter :va
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Bikerbitch skrev:
2575878 Ohnej, sånt har jag inte tid med. Jag är bara nyfiken och allmänt road av catfighterna.

Men handen på hjärtat så blir väl alla glada av komplimanger... även om man får domk av en figur på nätet. Då är det väldigt lätt att ragga komplimanger genom att lägga upp lite bilder på ett mansdominerat forum...:gnissla Komplimangerna haglar sedan och självkänslan stiger!:tummenupp

Så, det var min högst amatörmässiga teori... beaktas skall att denna teori uppstod i samband med intag av alkoholhaltiga drycker :tungan

Shoho
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Espen skrev:
2575886 Men handen på hjärtat så blir väl alla glada av komplimanger... även om man får domk av en figur på nätet. Då är det väldigt lätt att ragga komplimanger genom att lägga upp lite bilder på ett mansdominerat forum...:gnissla Komplimangerna haglar sedan och självkänslan stiger!:tummenupp
Så, det var min högst amatörmässiga teori... beaktas skall att denna teori uppstod i samband med intag av alkoholhaltiga drycker :tungan
Shoho

Måhända att det är så. Men frågan är då varför man gnäller på att andra tjejer vill ha uppmärksamhet när man vill ha den själv?

Mitt första inlägg kanske inte var begripligt, får också skylla på alkoholhaltiga drycker.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
I och med att du har startat den här tråden, så är det ju du som vill ha uppmärksamhet :hihi
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Hey! Känns som jag har missat en oanad fördel här på sporthoj..... vart är alla rumpor och kroppsdelar som det pratas om??? Show me the good stuff :D :D
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Bikerbitch skrev:
2575865 Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?

Jag läser många trådar som du beskriver, vill gärna skriva inlägg, men väljer att undvika, för att man kan ana vart det går hän. Och för varje gång en sådan tråd stängs, så tänker jag, fyfan va gött att man inte tog den diskussionen.
Men det är bara för att jag är (som den gode Errol Nordstedt beskriver det) SÅ DJÄFLA BRRRRRRRRRRRRRRRRRA.
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
MackeNo1 skrev:
2575898 Hey! Känns som jag har missat en oanad fördel här på sporthoj..... vart är alla rumpor och kroppsdelar som det pratas om??? Show me the good stuff :D :D

finns ett par pattar i min profilbild.......................
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Bikerbitch skrev:
2575895 Måhända att det är så. Men frågan är då varför man gnäller på att andra tjejer vill ha uppmärksamhet när man vill ha den själv?

Mitt första inlägg kanske inte var begripligt, får också skylla på alkoholhaltiga drycker.

:va Hmm, nu hänger jag inte med... vill du ha uppmärksamhet, eller är du arg på dem som vill ha den?!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Espen skrev:
2575904 :va Hmm, nu hänger jag inte med... vill du ha uppmärksamhet, eller är du arg på dem som vill ha den?!

Jag är inte arg, jag är road och nyfiken. Jag tror man måste ha hängt med i tjejernas inlägg för att förstå grejen. Men jag hänger inte ut någon med namn.

Om X är sur på Y för att Y har skrivit saker i en tråd för att påkalla uppmärksamhet (enligt X) är det skrattretande att se att X har bilder som antagligen är till för att dra uppmärksamma blickar till sig. Hänger du med? :)
Det är dumt att kasta sten i glashus.
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Bikerbitch skrev:
2575908 Jag är inte arg, jag är road och nyfiken. Jag tror man måste ha hängt med i tjejernas inlägg för att förstå grejen. Men jag hänger inte ut någon med namn.

Om X är sur på Y för att Y har skrivit saker i en tråd för att påkalla uppmärksamhet (enligt X) är det skrattretande att se att X har bilder som antagligen är till för att dra uppmärksamma blickar till sig. Hänger du med? :)
Det är dumt att kasta sten i glashus.

Okaaaj... då är jag med lite bättre!

Jag tror jag vet vilka du talar om, det handlar väl om en tjej från samma ort som jag eller hur :D Kan hända att jag inte skriver mycket, men jag läser varje dag och har hängt med i ett par "catfights" :näsblod

Men, betyder detta att du "stör" dig lite på både x och Y? Det gjorde jag i gymnasiet i alla fall... :huvet
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Espen skrev:
2575920 Okaaaj... då är jag med lite bättre!
Jag tror jag vet vilka du talar om, det handlar väl om en tjej från samma ort som jag eller hur :D Kan hända att jag inte skriver mycket, men jag läser varje dag och har hängt med i ett par "catfights" :näsblod
Men, betyder detta att du "stör" dig lite på både x och Y? Det gjorde jag i gymnasiet i alla fall... :huvet

Jag stör mig inte på någon. Jag är allmänt nyfiken på hur X väljer att just kasta sten i glashus. Du får läsa X i plural tror jag, är inte bara en person.
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Bikerbitch skrev:
2575926 Jag stör mig inte på någon. Jag är allmänt nyfiken på hur X väljer att just kasta sten i glashus. Du får läsa X i plural tror jag, är inte bara en person.

Slänger vi inte alla sten i glashus ganska ofta på just internetforum? X kanske är avundsjuk på att just Y:s val av bilder renderar i mer komplimanger, därför tycker X att hela grejen med att lägga upp bilder på sig själv är löjligt!

Du vet lite som kidsen: - Får jag va med? - Nääääääeeeje - Hepp, tycker ändå eran dumma lek är tråkig, dessutom är min pappa starkare än din!

Men ändå lever X på hoppet att kanske, en dag, trillar det där alldeles speciella pm:et in och X:s dag är räddad. Därför vill X inte at bort sina egna bilder! :tummenupp
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
kan nån länka till ett par bra "catfight-trådar"?
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Bikerbitch skrev:
2575865 Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer? Varför gnälla på någon annan om ni själva vill ha det?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?

Ja du det har jag själv oxå undrat över.
 

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Bikerbitch skrev:
2575908 Jag är inte arg, jag är road och nyfiken. Jag tror man måste ha hängt med i tjejernas inlägg för att förstå grejen. Men jag hänger inte ut någon med namn.

Om X är sur på Y för att Y har skrivit saker i en tråd för att påkalla uppmärksamhet (enligt X) är det skrattretande att se att X har bilder som antagligen är till för att dra uppmärksamma blickar till sig. Hänger du med? :)
Det är dumt att kasta sten i glashus.
På alla forum finns det attention-whores, både manliga och kvinnliga. Dessa försöker att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, ligger i fenomenets natur. Killar använder tekniken kukmätning medan tjejer ger sig på varandra eller visar massor av hud. Ju mer desto större blir intresset från tja... nätr*nkarna? Eller vilken nu målgruppen är.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bikerbitch skrev:
2575865Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer?

Det vet jag! Dom vill ha STOCK! :mad:

Edit: Jag kan allt om brudar.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top