Kanske nånting som inte är kombiSupermotard skrev:2059748Då vill jag veta vad en gatu-sport bil är för dig om rs4 inte är det !!!
Kanske nånting som inte är kombiSupermotard skrev:2059748Då vill jag veta vad en gatu-sport bil är för dig om rs4 inte är det !!!
honkiie skrev:2059772Kanske nånting som inte är kombi
Supermotard skrev:2059748Då vill jag veta vad en gatu-sport bil är för dig om rs4 inte är det !!!
`darth_igel skrev:2059802Gatusportbil är enligt mig bilar som funkar lika bra på banan som på vägen.
Vägegenskaperna i en RS4a är väl helt okej, men de räcker inte till på en bana. För att inte tala om aerodynamiken... kombi..
Effekt är långt ifrån allt. Tänk bara vad en RS4a väger... Nog för att de flesta av dagens bilar är överviktiga, men ändå...
Du får ha din egen åsikt om RS4a är en sportbil eller inte, men låt bli personliga påhopp.
Ja du har rätt, det ska vara Volvo 740
Supermotard skrev:2059748Då vill jag veta vad en gatu-sport bil är för dig om rs4 inte är det !!!
selin skrev:2060032RennSport?
Supermotard skrev:2060860Ni snackar ju mer utseende mässigt nu och jag snackar motor visst rs4 är kombi och vem kan tro att den har 425 hk under huven om man inte vet vad en rs4 är ... och sen piskar rs4 alla bilar du skrev upp men om ni snckar utseende mässigt så håller jag klart me
darth_igel skrev:2060881Jag menar aerodynamiken, inte utseende. En kombi får en luftficka bakom sig som suger den bakåt.
Sen om du tror att RS4an spöar en Porsche GT3 får du väl tro det men det gör den inte.
¨Cervantes skrev:2060901även om du har 2000hk i en kombi är det fortfarande en kombi... JA det är en grym familjebil och JA den har sportbilsprestanda och är betydligt mer ändvänbar än en porsche mfl men dock en kombi
Supermotard skrev:2060895Porsche GT3
Enligt Motor: 3,6 liters sexcylindrig boxer.
Växellåda: Sexväxlad manuell.
Effekt: 381 hästkrafter vid 7400 rpm.
Vridmoment: 385 Nm vid 5000 rpm.
Prestanda: 0-100 km/tim på 4,6 sekunder
Japp det tror jag mer hk mer nm men nästan samma på 0-100
darth_igel skrev:2060924Du har glömt det viktigaste. VIKTEN
En RS4a väger nästa 1700 kg och en GT3 ca 1200 kg.
RS4an hänger på skapligt rakt fram upp till hundra sen blir den en prick på porschens backspegel, för att inte tala om när det börjar svänga.
Supermotard skrev:2060927Det spelar vell ingen roll hur mkt den väger den går ändå snabbare med sin vikt
På bana är den säkert snabbare med på E4 vete fan
darth_igel skrev:2060960Och vad kallas bilen om man bara kan köra fort på E4an? Familjeracer
Supermotard skrev:2060968BaRA aaa kallas familje rejser men den går hyfsat bra på bana me
Supermotard skrev:2060927Det spelar vell ingen roll hur mkt den väger den går ändå snabbare med sin vikt
På bana är den säkert snabbare med på E4 vete fan
darth_igel skrev:2060977Då säger vi så här. Kör din RS4a på bana. Jag bryr mig inte
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|