75´a (helrör) till 625 sc:
Ok, jag vill ha preliminär beställninigar från eventuella köpare redan nu om möjligt.
Pipan är klar imorgon alt fredag fm, tid är bokad för slut fixningen.
Notera att:
Ni kan välja att avstå eller köpa när grafen kommer nu i helgen men jag vill veta vad det finns för intresse. Så, om du anmäler dig så vill jag att det ska vara hyfsat seriöst. Anmälan till:
mcbudet@yahoo.com
Pipan kommer att vara i PERFEKT passform. Varje rör svetsas och testas på hoj innan den skickas. Leverering förhoppningsvis till jul, senast allra senast i mitten av januari, för beställningar gjorda inom en vecka.
Kvaliteten är oklanderlig, testad under 3 timmars hårt race. Svetsarna hittar du inga bättre nånstans. Varje svetsning görs med gasfyllt rör så de är totalt släta både utanpå och innuti.
Ljudnivå, 98dB. (utan dB eater)
Valmöjligheter:
Titan, alu aller kolfiberdämp...
Levereras med allt som behövs för montage + dB eater.
Pris (CIRKA!)
Aludämp: 7900:-
Titan: 8800:-
Kolfiber: 8800:-
Det kan slå några hundra, men förmodligen är detta vad det kommer att hamna på...
Notera:
Går det så kommer det tom att bli billigare.
Inget skickas förrän JAG är nöjd med bänkningen. Jag ska rejsa med systemet som sagt.
Snabb order = FRI leverans, (iaf t Sverige) ska dit i jul. Sthlm och Småland...
Garanti:
Är du inte nöjd med passform ed så är det bara att skicka tillbaka det mot full ersättning, oanvänt förstås.
Betalning:
När anmälan blir bindande kommer jag vilja ha en handpenning på 500:- non refundable. Gäller ej garanti frågor naturligtvis då ges fullständig återbetalning...
Andra modeller:
KTM 640,660 och Husaberg står på tur att utvecklas men kommer ej att vara klart före slutet av januari... Kan passa 660 har ej provat eller bänkat på en 660 än. (Nån som vet om 625 pipor passar på 660? Isf lånar jag in en på en gång för bänkning)
Daniel.
(ps. kapaciteten innan jul är inte så hög och jag kommer att lägga ut försäljningsannonser i fler länder än sverige så fundera inte för länge om du vill ha ett snabbt .ds)