Avliva fisk

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Ni har ingen anslagstavla i någon affär där du kan sätta upp en lapp om fisk bortskänkes? testat blocket?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Rödbukad pacu... Blir ca 100cm när han e vuxen.

Ja helst skulle jag vilja ge bort den men det verkar svårt. Sist jag flyttade den så var han ca 40cm och jag hade ett rent helvete. Han gillade det inte direkt
Det var inte ett sånt där genomtänkt köp va? :hihi

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Ni har ingen anslagstavla i någon affär där du kan sätta upp en lapp om fisk bortskänkes? testat blocket?

Har den på blocket redan. Gav inte mycket, några som hörde av sig men inget seriöst. Folk tror ju att det räcker med ett 400liters kar till en fisk i denna storlek

Det var inte ett sånt där genomtänkt köp va? :hihi

Ahh det var exet som tog emot den. Men då var den bara dryga 10cm men han växte efter hand mina fiskar försvann:mad:

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
El är ju effektivt, men då är det till att du inte har någon jordfelsbrytare inkopplad, då klarar han sig.

Vi gjorde det testet i skolan.

Glöm inte att filma det hela självklart med Dope - Die MF Die spelandes i bakgrunden!

[YOUTUBE-ID]CxO2k43hO70[/YOUTUBE-ID]

:rolleyes: Det var helvete vad jag har fått posta det här klippet på sistonde.

Last edited:

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Lägg han i en liten skål, och fyll 50/50 tändvätska /vatten, Det gjorde jag när jag var 8 och firren, jo den dog.. Var iof bara en liten guldfirre. Men jag tror han gillade ruset:yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Den tanler har slagit mig med men tål glaset, fogen mm det?? Vill ju inte ha ut vattnet i lägenheten

Ingen aning, säkringen löser ju ut rätt så fort skall nog inte vara nogra problem, någon elektriker kan säkert svara.

OBS kolla min edit i mitt första inlägg.

Dominator-Rocks

Guest
Och försök inte döda han med skivstången :hoppskrat :lol :rofl

Mamma mamma .... med gråten i halsen:lol

Mamman: ojdå ojdå , ja jävlar
[YOUTUBE-ID]zCfk1n9Vs1E[/YOUTUBE-ID]

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Mwahahahaha!! :D :D Nu skrattade jag till högt får jag erkänna! :D

Ja alla var nöjda utan jag:mad: Kommer ihåg när han åt min siste mal. Det var en stor rakare. Hörde bara hur det knakade från karet, trodde först det höll på att gå isönder tills jag fick syn på vad fisken sysslade med:mad: Men mätt blev han nog

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Men alltså, stoppa den i en Ica-kasse och släng den i soptunnan. Det ska väl inte vara så svårt att ta död på en fisk.

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1

Han var ju smidig:näsblod Är ju lite rädd för det att om man tar upp den o ska klubba han, tänk om han är stenhård och att det inte går. Va fan gör jag då??

Är den ätbar? :näsblod

Hmm ja han ska ju vara det men tvivlar på att min är det. Tror alla mamma scans köttbullar har gjort han ganska äcklig...

Men alltså, stoppa den i en Ica-kasse och släng den i soptunnan. Det ska väl inte vara så svårt att ta död på en fisk.

Det hade det inte varit om han hade varit en liten fisk... Bara att få ner han i en ica kasse kan vara ett problem

Last edited:

s9d8as0vjk

Guest
Han var ju smidig:näsblod Är ju lite rädd för det att om man tar upp den o ska klubba han, tänk om han är stenhård och att det inte går. Va fan gör jag då??

Hmm ja han ska ju vara det men tvivlar på att min är det. Tror alla mamma scans köttbullar har gjort han ganska äcklig...

Det hade det inte varit om han hade varit en liten fisk... Bara att få ner han i en ica kasse kan vara ett problem

Allvarligt, ta upp och klubba hårt så dör den.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati