Tussilago
Jesus died so we could ride!
Har ni ingen Zooaffär i Sjöbo? Eller tar de bara emot fiskar från Sverige kanske?
Kniv är ett seriöst svar. Om du inte ska ta den till veterinären för en spruta?
Har ni ingen Zooaffär i Sjöbo? Eller tar de bara emot fiskar från Sverige kanske?
Gift i vattnet låter inte speciellt bra
Det var inte ett sånt där genomtänkt köp va?Rödbukad pacu... Blir ca 100cm när han e vuxen.
Ja helst skulle jag vilja ge bort den men det verkar svårt. Sist jag flyttade den så var han ca 40cm och jag hade ett rent helvete. Han gillade det inte direkt
Ni har ingen anslagstavla i någon affär där du kan sätta upp en lapp om fisk bortskänkes? testat blocket?
Det var inte ett sånt där genomtänkt köp va?
...Men då var den bara dryga 10cm men han växte efter hand mina fiskar försvann
El är ju effektivt, men då är det till att du inte har någon jordfelsbrytare inkopplad, då klarar han sig.
Vi gjorde det testet i skolan.
Den tanler har slagit mig med men tål glaset, fogen mm det?? Vill ju inte ha ut vattnet i lägenheten
Mwahahahaha!! Nu skrattade jag till högt får jag erkänna!
Rödbukad pacu... Blir ca 100cm när han e vuxen.
Är den ätbar?
Men alltså, stoppa den i en Ica-kasse och släng den i soptunnan. Det ska väl inte vara så svårt att ta död på en fisk.
Han var ju smidig Är ju lite rädd för det att om man tar upp den o ska klubba han, tänk om han är stenhård och att det inte går. Va fan gör jag då??
Hmm ja han ska ju vara det men tvivlar på att min är det. Tror alla mamma scans köttbullar har gjort han ganska äcklig...
Det hade det inte varit om han hade varit en liten fisk... Bara att få ner han i en ica kasse kan vara ett problem
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|