Avskaffa julen NU

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar. :mad:
Inte undra på att många snaror knyts. :död

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
valmers skrev:
Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar. :mad:

Kom in i matchen nu Grinchen! :pannkyss

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Kan bara instämma... Å vi som jobbar får jobba som aldrig förr bara för att förse folks frosseri... Vidrigt...

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
valmers skrev:

Håller med fullständigt med föregående talare...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Julen är en plåga, folk stressar och bråkar för att hinna med allt, julefrid är en j-a myt, överallt hör man äcklig julreklam och annat juleskit.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mr Skutt skrev:
Håller med fullständigt med föregående talare...
Naa, det är rätt mysigt måste jag säga, men det vill ju till att man har någon i sin närhet, annars kanske man ser det som en del av föregående talare.. Inte så roligt att vara ensam, jag förenar nytta med nöja och jobbar natt över hela julen!
Familjen på dagen, pengar på natten :tummenupp

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Äh... sluta gnälla, ta jobb som TomteNisse och dela ut lite hårda julklappar... :D

Men, jo, nä, speciellt julafton är ingen höjdare då man inte har stor släkt eller familj med barn att förgylla helgen för, men går överleva julhelgen rätt bra, dan före dan går man på krogen med lite klubbpolare, på julafton en sväng hem till far, och så förbi MC-klubbhuset på vägen hem, plundra julwhiskey-presenterna andra fått, och så lite utgång på stan på Hjuldagen, förra året, och även i år, med SH-folk på Tivoli, rätt OK alternativ jul egentligen!?

/B

Bifogat

• julnisse.jpg
    julnisse.jpg
    120.5 KB · Visningar: 840

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Julen är en plåga, folk stressar och bråkar för att hinna med allt, julefrid är en j-a myt, överallt hör man äcklig julreklam och annat juleskit.
Julreklamen är droppen, tamejfan. :mad: Och detta jävla "hohoho" man hör överallt, vaffan är det? Bor vi i USA helt plötsligt? Såvitt jag vet frågar den svenske tomtejäveln om det finns några snälla ungjävlar i kåken?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
valmers skrev:
Julreklamen är droppen, tamejfan. :mad: Och detta jävla "hohoho" man hör överallt, vaffan är det? Bor vi i USA helt plötsligt? Såvitt jag vet frågar den svenske tomtejäveln om det finns några snälla ungjävlar i kåken?

Visst tröttnar man på 3s jävla skitreklam som de bombar TVn med om deras mögtelefoner som är segare än en gammal Amiga....

Denna julen ska jag burna upp mitt bakdäck på 400an så jag får byta till mina nya :Bugar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Man är trött på julen redan i början av december, julbord som står dukade hela dagarna med bakteriefyllda smårätter som man kräks upp i rännstenen, i år så bojkottar jag julborden, jag äter hellre en smaskig biff med pommes.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Man är trött på julen redan i början av december, julbord som står dukade hela dagarna med bakteriefyllda smårätter som man kräks upp i rännstenen, i år så bojkottar jag julborden, jag äter hellre en smaskig biff med pommes.
Exakt. "Dagens lunch: Jultallrik/Julbuffé" Kyss mig i arschlet; äcklig rå fisk och VM i bakterier. www.spray.nu på toaletten efteråt.
Jag totalvägrar julmat, utom på julafton (måste hålla god min hos päronen).

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag tycker att julen e jättemysig! När man får julpynta och sen bara njuta av den underbara stämningen. :tomten :)
Men det måste vara snö oxå!

// Lena

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Julen är helt ok, glada pappor pga sprit och mat och ledighet. Kanske aningens mer stressad fru ( i min omoderna värld) med julbestyr. Och sist men inte minst de glada barnen som får klappar hur djävliga de än varit. Men minus för att julen börjar tidigare och blir mer amerikansk varje år... :tomten

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
Hultan skrev:
Naa, det är rätt mysigt måste jag säga, men det vill ju till att man har någon i sin närhet, annars kanske man ser det som en del av föregående talare.. Inte så roligt att vara ensam, jag förenar nytta med nöja och jobbar natt över hela julen!
Familjen på dagen, pengar på natten :tummenupp

Ja de har du rätt i. Är man singel får man dra tomteluvan över huvudet å
stoppa ner den i sandlådan å leka struts.
De är nog roligare...

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
valmers skrev:

Avskaffa julen? JAAAAAA!!! (Jag försökte få till en tråd om det igår... men fick ingen ordning på den poll jag ville ha med...)

Jag har i flera år försökt att inte fira jul, men ingen jäkel, framför allt inte min mor, respekterar min åsikt. :huvet Samma dåliga jävla repris 27 år i rad. :gnissla Det finns ingen anledning att fira av religösa skäl och jag har inte lust att hylla köphysteri.

I år rymmer jag till min kille. Det blir julmat, och det bara det godaste. Kalle-jävla-anka kan ta sig i sitt duniga arschele.
Sedan ska jag vara tomte, PORRTOMTE!! :tuttar :tomten

Midvinterblot? Någon?

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Finns bara en bra sak med julen, man kan köpa en julklapp till sig själv...
Köpte ett Scorpion Slip-On idag! Fy fan vilken bra jul det blir i år! :yoparty
Och om 10 dagar är skiten över!

Trango B - du har rätt - julmust är gott!

Lilla_Tingeling - Märks att du inte kör hoj... Fyfan för snö, kyla o halka!

Valmers -----> :pannkyss <----- GSXR1100R
Är det julefrid i ERF stallet?

Last edited:

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Det enda som är positivt är att man får mer betalt, så självklart jobbar man julafton. 18-04. Hinner man med lite julmat med innan. :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024