valmers skrev:Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar.
Inte undra på att många snaror knyts.
valmers skrev:Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar.
Julen är en plåga, folk stressar och bråkar för att hinna med allt, julefrid är en j-a myt, överallt hör man äcklig julreklam och annat juleskit.valmers skrev:Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar.
Naa, det är rätt mysigt måste jag säga, men det vill ju till att man har någon i sin närhet, annars kanske man ser det som en del av föregående talare.. Inte så roligt att vara ensam, jag förenar nytta med nöja och jobbar natt över hela julen!Mr Skutt skrev:Håller med fullständigt med föregående talare...
Julreklamen är droppen, tamejfan. Och detta jävla "hohoho" man hör överallt, vaffan är det? Bor vi i USA helt plötsligt? Såvitt jag vet frågar den svenske tomtejäveln om det finns några snälla ungjävlar i kåken?GSXR1100R skrev:Julen är en plåga, folk stressar och bråkar för att hinna med allt, julefrid är en j-a myt, överallt hör man äcklig julreklam och annat juleskit.
valmers skrev:Julreklamen är droppen, tamejfan. Och detta jävla "hohoho" man hör överallt, vaffan är det? Bor vi i USA helt plötsligt? Såvitt jag vet frågar den svenske tomtejäveln om det finns några snälla ungjävlar i kåken?
Exakt. "Dagens lunch: Jultallrik/Julbuffé" Kyss mig i arschlet; äcklig rå fisk och VM i bakterier. www.spray.nu på toaletten efteråt.GSXR1100R skrev:Man är trött på julen redan i början av december, julbord som står dukade hela dagarna med bakteriefyllda smårätter som man kräks upp i rännstenen, i år så bojkottar jag julborden, jag äter hellre en smaskig biff med pommes.
Hultan skrev:Naa, det är rätt mysigt måste jag säga, men det vill ju till att man har någon i sin närhet, annars kanske man ser det som en del av föregående talare.. Inte så roligt att vara ensam, jag förenar nytta med nöja och jobbar natt över hela julen!
Familjen på dagen, pengar på natten
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |