valmers skrev:Det här är ingen übergammal tråd, det är min årliga hata julen-tråd.
valmers skrev:Denna jävla julreklam, jag blir vansinnig. Samma jävla jinglar år efter år, hur fan orkar radiostationerna med sig själva?
valmers skrev:Denna jävla julreklam, jag blir vansinnig. Samma jävla jinglar år efter år, hur fan orkar radiostationerna med sig själva?
Gustav1 skrev:Jag kan rekommendera öronproppar om du tvingas vistas i offentliga miljöer.
Men det bästa är att stanna hemma och lyssna på hårdrock.
Klockrent!UrbanTiger skrev:Jag menar att prenumerera på tex. Dallas på VHS via bokbussen är ju lite segt i längden.
UrbanTiger skrev:Nu vill jag ha julklappar, nuuuu
Kommers är vad alltihop handlar om. Julen skulle aldrig ha en sån status om det bara handlade om att "träffa familjen, äta god mat..." som det brukar heta.Markus skrev:Fan vad kommunistiskt det är att inte älska kommersens högtid.
mb skrev:Kommers är vad alltihop handlar om. Julen skulle aldrig ha en sån status om det bara handlade om att "träffa familjen, äta god mat..." som det brukar heta.
Jovisst, förstöra en fin potatisgratäng med någon jävla rå mört.abstruse skrev:Janssons, here I come!
valmers skrev:Jovisst, förstöra en fin potatisgratäng med någon jävla rå mört.
valmers skrev:Jaha, bara att ta ett djupt andetag inför morgondagen då. Ett par flarror glögg skall väl kunna underlätta årets sämsta dag.
Nu är åtminstone julreklamskiten slut.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |