Avskaffa julen NU

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nej jag tycker om julen minsan.... det är ju då alla marzipangodisarna kommer fram, och man får krossa pepparkakshuset lagom kallblodigt...Dessutom om man är snäll får man sitta i tomtens knä ;)

Ni grabbar måste inse vilka privilegier man som tomte har.... :hihi

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Miss_Orchidee skrev:
2620555 Nej jag tycker om julen minsan.... det är ju då alla marzipangodisarna kommer fram, och man får krossa pepparkakshuset lagom kallblodigt...Dessutom om man är snäll får man sitta i tomtens knä ;)

Ni grabbar måste inse vilka privilegier man som tomte har.... :hihi

tyvärr så kanske det är mest snorungar som vill sitta i tomtens knä.

pepparkakshus... ojoj försökte mej på ett förra året men det blev mest en stor ful lada som brakade ihop, det åt jag upp ganska snabbt... :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
smallsocks skrev:
2620586 tyvärr så kanske det är mest snorungar som vill sitta i tomtens knä.

pepparkakshus... ojoj försökte mej på ett förra året men det blev mest en stor ful lada som brakade ihop, det åt jag upp ganska snabbt... :)
Det är ju det som är hela poängen, med pepparkakshus...

Jo, man måste visserligen genomlida en hel del småbarn innan man får uppgraderas och ta sig an de äldre flickorna....

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Miss_Orchidee skrev:
2620606
Jo, man måste visserligen genomlida en hel del småbarn innan man får uppgraderas och ta sig an de äldre flickorna....

Nu vinklade du det jättemycket åt fel håll.. näj näj näj näj jag gillar inte småungar. typiskt chey att vinkla sådär.

Iallafall, alternativ jul är att man krökar med kompisar dan innan julafton och är jättemegabakis på julafton när man sitter med vänner (helst lite småfull också) = vet ej varför det är bra.

Dark_Messenger

Guest
Jag gillar jul.

Anledning 1: Man får supa sig full på kvällen. Eller egentligen är det inget som hindrar att man börjar på dagen. Mer av praktiska skäl man inte kan dricka då.

Anledning 2: God mat.

Anledning 3: Träffar många man inte träffar ofta annars.

Det är ju faktiskt valfritt om man vill spendera en triljon på klappar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
valmers skrev:
1074658 Vilken skithögtid; endast till för nyförälskade par och småbarnsföräldrar. :mad:
Inte undra på att många snaror knyts. :död

Jag är på! Jag ska supa nå´nsnatns när alla lotsasmyser med släktingar de hatar i stugorne.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fan för jul, det kan verkligen dra åt helvete. Eller så drar jag till varmare breddgrader. :banana
Annars är det K-Ö-R-T. :fakta

Gabor

Guest
Julafton enda dagen vi firar jul i familjen, barnen gillar julen. Dom får en julklapp var, det dom önskar sig mest. Sedan blir det en gemensam resa istället under vintern/våren , det blir florida den här gången. :)

Själv ska jag vara hårdrocksporrtomte, å damen ska få ett hårt paket att nyttja...:tummenupp

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Vad alla klagar! Det är ju jättemysigt med julen! Får delar till hojen och käkar gott käk!

Sen för att inte tala om alla stora fester! :tummenupp :fyllisar

Kia

Guest
Julen är årets värsta högtid. Stora förväntingar och stora besvikelser varje år.

Fast i år får man visst en hårdrocksporrtomte att vila ögonen på och det kan väl visst vara roande... :D

BYAKIN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda XR650R Dallara
Ställer också in julen detta år, blir 2-veckors sandspottande på Kap Verde istället för att få granbarr i fötterna.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
I Södra delen av detta avlånga land så ser det ut som vanligt så här års, man drunknar i äcklig julreklam med flåshurtiga uppmaningar att konsumera mera, ute är det grått, regn, blåst och allmänt skitväder.

Jobba, äta, skita och sova i ett par månader till sen är det vår igen...

Fy fan för jul & vinter :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...